Kobraz Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Hei. Jeg har fått Excel 2013 på jobb. Tidligere brukte jeg CTRL + J mye for å vise formlene bak utregningen jeg hadde gjort - veldig grei funksjon hvis man skal feilsøke o.l. men også når man driver opplæring i Excel. Hos meg fungerer ikke CTRL + J lengre... Noen forslag? Må jeg gjøre noen i innstillingene? Har vært inne på Fil -> Alternativer -> Avansert men fant ikke det jeg lette etter der - bare en funksjon som hvor du kan vise formlene, men du må inn dit igjen for å vise utregningene igjen. Har lagret dokumentet. Har prøvd å lagre, lukke og åpne på nytt men CTRL + J er fortsatt ubrukelig Noen som har forslag? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Har du en mediespiller eller annet program kjørende som kan tenkes å bruke samme tastekombinasjon? Lenke til kommentar
ExcelGuru Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Hei på deg I Excel 2013 er det CTRL+SHIFT+Backslash (\) (Evt Formler->Vis Formler i menyen) Vennlig hilsen Ketil 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå