amsi Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Hei. Jeg går i vg1 og har 1P matte. Jeg har kommet opp i matte muntlig. Oppgaven er funksjoner. Det eneste jeg har fått vite er at jeg skal: formulere en problemstiling med utgangspunkt i kompetansemålene til funksjoner, og temaet er Norge. Har aldri hatt muntlig eksamen i matte før og vet egentlig ikke hvordan det fungerer. Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hei. Jeg går i vg1 og har 1P matte. Jeg har kommet opp i matte muntlig. Oppgaven er funksjoner. Det eneste jeg har fått vite er at jeg skal: formulere en problemstiling med utgangspunkt i kompetansemålene til funksjoner, og temaet er Norge. Har aldri hatt muntlig eksamen i matte før og vet egentlig ikke hvordan det fungerer. Noen som har noen ideer? Hei. Så den litt sent, men det kan kanskje være en mulighet å komme med beskrivelser av forskjellige ting som utvikler seg over tid vha. funksjoner, som f.eks. folketall, BNP, innvandring etc. Så kan du se på vekstfart, hvor godt forskjellige modeller passer til en faktisk utvikling og lignende. Har ikke hatt 1P selv, men dette var noen raske tanker fra min side. Lykke til med eksamen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå