Dragev Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Skal gå til innkjøp av ny ram og det står og vipper mellom Winbound eller ikke Winbound. Hvor bedre vil Winbound ram klokke en ram uten? 10%? 20%? MVH Dragev. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Det er umulig å si, siden det varierer veldig. Noen Winbond klokker veldig bra, andre klokker nesten ikke i det hele tatt. Men i snitt klokker de endel bedre. Lenke til kommentar
Dragev Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Så det er egentlig et sjanse spill og kjøpe minne brikker med Winbound? (TwinMos 3200 er det snakk om) Prossesoren jeg har er Barton 2500+, skal ikke hyper klokke den. Regner med og lande der de fleste andre lander, 3200+. Så vet egentlig ikke hvor mye vits det er med Winbound på min klokke skala... Ikke så opplyste, Vegard. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 En ting jeg ikke skjønner er hvorfor alle sier Winbound når det heter Winbond! Er det så vanskelig å få det inn i hodet sitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå