AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Hei. For et halvt år siden fant jeg en gutt jeg har falt veldig for, noe som er ganske sjelden for mitt vedkommende. Jeg er 22 med 2 barn, så sånt er ganske komplisert for min del. Vi ble vel spleisa sammen av en venninne som mente han var prikk lik meg. Vi har alle de samme interessene, mange like meninger og syn på det meste. Han er også superduper flink med barna mine, og jeg syns det er herlig å se hvor mye han engasjerer seg i dem. Utenom det er han supersnill og positiv, og jeg liker veldig godt å være med han. Har sommerfugler i magen og er superhappy når ting er bra. MEN. Jeg har en del problemer med eksen hans. Tidligere har jeg blitt forlatt til fordel for en eks, samt at pappaen til barna forelska seg i ei ny og stakk - så jeg har vel litt trust-issues. I starten når vi skreiv og prata på tlf før vi møttes, innrømte han at han ikke var helt ferdig med eksen hans, at han tenkte på hu av og til. (de var sammen i 4 år, ble slutt et par mnd før vi møttes). Jeg tenkte ikke så mye over det, for var egentlig ikke ute etter noe superseriøst uansett. Men så falt jeg jo da, veldig kjapt. Jeg reagerte på at han prata veldig mye med eksen, de sendte mye meldinger og ringte hverandre. En gang kom hu også på jobben hans og sa at hu hadde hatt "våte drømmer" om han osv. Kan ikke si at jeg var særlig imponert over noe av det. Jeg vet ikke om jeg er spesiell som også reagerte på at han hadde tusenvis av bilder av hu på pcn hans, samt at det sikkert var et par hundre bilder av hu på facebooken hans å. Spurte om hvorfor han hadde det, og han svarte at det var fortid - og at han ikke ville slette minnene sine. Jo mer glad jeg ble i han, jo mer irriterte det her meg. Så jeg spurte han vel etter 3 mnd ca om han kunne prøve å kutte ut eksen. Det var ikke akseptabelt, men etterhvert sa jeg at han fikk velge; enten hu eller meg. Da skulle han minimere kontakten frem til de fikk solgt diverse ting de eide sammen. Det var greit, tenkte jeg. Men nysgjerrig som jeg var, sjekka jeg tlf hans. Da skulle de visst plutselig møtes dagen etter (meg og han hadde egentlig planer, som han avlyste for å treffe hu tydeligvis) for å skrive en annonse på en båt de eide sammen. Siden hu vet null og niks om den båten, handlet det vel mer om at han ønsket å se hu, enn at han trengte hjelp. Jeg kunne bidratt like mye som hu med den annonsa. Han sletta alt av meldinger som handla om dette, men jeg leste de før han sletta. Så det var jo toppen av kransekaka at han jugde for meg i tillegg og sletta alt. En ukes tid etterpå fant jeg i tillegg sexfilmer av han og hu på pcn hans. Jeg ble så dårlig at jeg kasta opp. Han forta seg hjem når jeg fortalte han det, og han sa han trodde de hadde blitt sletta. Jeg så at han følte seg uuuuber dum og skamma seg, men det hjalp ikke stort når diverse bilder cruisa rundt på netthinna mi. Ettersom at jeg brukte pcn hans hver gang jeg er på besøk, regner jeg med at han hadde prøvd å gjemme vekk slike filmer om han visste han hadde de. Så jeg tilga han for det. Da lovet han også å slette alle kjærestebilder av de to på facebook, og mesteparten av bildene på pcn. Jeg sa det var greit at han beholdt feriebilder og annet det var verdt å ta vare på. Men, han sletta jo ingenting annet enn de filmene. Ettersom at jeg er ganske irritert på hele greia, spurte jeg et par ganger om han kunne få finger'n ut av rævva å gjøre noe med saken. 1 måned tok det, før han endelig gjorde det, det var i går. Jeg er skuffa fordi jeg føler at han har tatt lite hensyn til mine følelser etc. Og jeg kan ikke orke noe mer drama pga eksen hans. Han har forøvrig lova å kutte all kontakt når den båten er solgt. Håper bare han holder det. Men, har jeg grunn nok til å gå? Jeg VIL jo ikke, men jeg vil heller ikke gå inn i et superseriøst forhold med en person jeg kanskje ikke burde stole på, eller som jeg føler at ikke tar hensyn til meg etc. Råd mottas med stooor takk Anonymous poster hash: 3fc6f...3fa Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Umulig for noen her inne å fortelle deg hva du skal gjøre. Høres ut som dere kommuniserer om tema i det minste, det er bra. Fortell han hva du føler og si at slik situasjonen er i dag klarer ikke du å starte et seriøst forhold med han. Hvis han vil ha et seriøst forhold så må dere begge to ville det såpass mye at man er villig til å etterkomme OG tillate noe for å få det til å fungere. Snakk, eneste som hjelper. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Umulig for noen her inne å fortelle deg hva du skal gjøre. Høres ut som dere kommuniserer om tema i det minste, det er bra. Fortell han hva du føler og si at slik situasjonen er i dag klarer ikke du å starte et seriøst forhold med han. Hvis han vil ha et seriøst forhold så må dere begge to ville det såpass mye at man er villig til å etterkomme OG tillate noe for å få det til å fungere. Snakk, eneste som hjelper. Det er sant. Er ikke ute etter at noen skal fortelle meg hva jeg skal gjøre, jeg ønsker bare noen innspill og råd. Vi har hatt endeløse samtaler om emnet, men kommer ingen vei føler jeg. Han sier hver gang at han er ferdig med hu, og at jeg er alt som betyr noe for han. At han aldri har blitt så forelsket så fort i en person og mye kliss og klass. Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg har måttet konstant pushe han til å sile eksen ut av livet hans. Min oppfatning er at ekser tilhører fortiden, og jeg har alltid kutta kontakt omgående med "tidligere flammer". Jeg er nok veldig sensitiv på akkurat det området der uheldigvis, men det er ikke alltid like lett å styre følelser. Jeg vil ikke fortelle han hva han skal gjøre, tenke eller føle. Jeg vil ikke på noen måte forandre han eller noe sånt. Jeg vil bare ha hu vekk, bort. Og hvis den båten blir solgt (muligens til lørdag) blir nok utfallet det. Så egentlig sitter jeg vel ikke igjen med en gyldig grunn til å stikke, selv om en del av meg vil det. Er vel blitt livredd for å bli såra og alt det greiene der, og ønsker ikke å sløse bort tid på en som ikke er riktig for meg. Anonymous poster hash: 3fc6f...3fa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå