Mschutz Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Hei. Jeg hadde med et headsett på skolen. Jeg lånte det til en venn av meg. Etter han var ferdig med å låne det var det helt fint og han skulle gå bort til meg og gi det til meg. Når han strakk ut hånden for å gi det til meg kom det en i stor fart og bare slo headsette ut av hendene til vennen min. Han mener det var et uhell og nekter å betale for det. Hvem må betale for det? Lenke til kommentar
Mschutz Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Mest sannsynlig du. Hvorfor ikke han? Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Nei, kjenner bare igjen saker som dette, oftest må man bare betale selv for man kommer ingen vei. Du sier han skal betale, han nekter, frem og tilbake. Var det dyrt headsett? Du kan jo evt ta det på reiseforsikringen din? Lenke til kommentar
Mschutz Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Mest sannsynlig du. altså, hvis jeg ødelegger noe som er ditt så kan jeg bare si at det var et uhell så er det du som må betale? Lenke til kommentar
Mschutz Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Nei, kjenner bare igjen saker som dette, oftest må man bare betale selv for man kommer ingen vei. Du sier han skal betale, han nekter, frem og tilbake. Var det dyrt headsett? Du kan jo evt ta det på reiseforsikringen din? Det kostet 2.700kr og det var et helt nytt et. Jeg hadde et før det også, så kom det en venn og ødela det, men det så jeg var et uhell og jeg var litt med på det selv. Da brukte jeg reiseforsikring og kan derfor ikke bruke det igjen. Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Er vell ikke begrensning på hvor mange ganger du kan bruke reiseforsikring. Og dette var vell og ett uhell som kvalifiserer til reiseforsikringen. Lenke til kommentar
Mschutz Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Er vell ikke begrensning på hvor mange ganger du kan bruke reiseforsikring. Og dette var vell og ett uhell som kvalifiserer til reiseforsikringen. Det var ikke et uhell. Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Ifølge motpart var det ett uhell? Han dunket borti slik at headset ble mistet? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Interessert i hvilket headset det var. EDIT: Tror du kan bruke reiseforsikringen. http://www.trygbloggen.no/10-ting-reiseforsikring-ikke-dekker/ 1. Mobil mistet i bakken eller sjøen… dette er verken tyveri eller skadeverk etter vilkårene. Hvis mobilen blir stjålet, eller noen andre med onde hensikter med vilje ødelegger telefonen din, kan det dekkes. Endret 21. mai 2015 av iFire Lenke til kommentar
Mschutz Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Interessert i hvilket headset det var. EDIT: Tror du kan bruke reiseforsikringen. http://www.trygbloggen.no/10-ting-reiseforsikring-ikke-dekker/ 1. Mobil mistet i bakken eller sjøen… dette er verken tyveri eller skadeverk etter vilkårene. Hvis mobilen blir stjålet, eller noen andre med onde hensikter med vilje ødelegger telefonen din, kan det dekkes. Beats Studio Wireless Lenke til kommentar
Mschutz Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Ifølge motpart var det ett uhell? Han dunket borti slik at headset ble mistet? Har et vitne som mener det ikke var et uhell. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Få det igjen på forsikringen, så kjøper du deg et par ordentlige hodetelefoner neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå