algod22 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Ser ut som jeg har noen Hvite prikker og hvite små klumper. Den ene prøvde jeg å ta bort flere ganger men det blir det Samme igjen. Hva kan det skyldes ? Gutt 22. De er hvite ser ut som alle vil bli klumper etterhvert. Burde jeg gå til legen? Jeg oppdaget de først etter at jeg tok hårfjerning laserbehandling på brystet. Klemma på de, sikker på at de kommer tilbake, fordi har hatt dem på en stund nå. Endret 21. mai 2015 av algod22 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) "jeg tok hårfjerning laserbehandling på brystet" Du vet at hår på brystet er noe av det damer finner aller mest sexy med menn? Kommer det noe ut når du klemmer? altså er dem infiserte? gå til legen du Endret 21. mai 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
algod22 Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) "jeg tok hårfjerning laserbehandling på brystet" Du vet at hår på brystet er noe av det damer finner aller mest sexy med menn? Kommer det noe ut når du klemmer? altså er dem infiserte? gå til legen du jeg var/ er plaget av kviser og akner det var grunnen. Det kommer ingenting ut som du ser, bare rødt. Trolig blod. Men det er helt tørt. Endret 21. mai 2015 av algod22 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 "jeg tok hårfjerning laserbehandling på brystet" Du vet at hår på brystet er noe av det damer finner aller mest sexy med menn? Kommer det noe ut når du klemmer? altså er dem infiserte? gå til legen du jeg var/ er plaget av kviser og akner det var grunnen. Det kommer ingenting ut som du ser, bare rødt. Trolig blod. Men det er helt tørt. De er tydeligvis ikke infiserte, kan være arrvev etter laserbehandling eller noe slikt. Kan være greit å få det sjekket. 1 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Søk opp Keratosis piliaris og se om du finner noen likehter. Kan være det, intet farlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå