Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Minimeres hvert 15 min

Anbefalte innlegg

Når jeg gamer CS GO eller andre spill, minimeres de hvert 15 min. Jeg har googlet dette før og sett på ting som kan "stjele" fokuset. Dette begynte først å skje etter jeg fikk meg nytt tastatur og en secondary skjerm. Jeg har prøvde å avslutte div prog som har med oppstart og som har med det nye utstyret å gjøre, men finner ingenting. Jeg har også re-installert og oppdatert div drivere som kunne ha noe med saken å gjøre.

Skjermkortet: Nvidia GTX 580

Tastaturet: Logitech orion spark

Trenger hjelp!! 

Endret av Stress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nytt tastatur ja, blir vanskelig for oss å eventuellt google problemet uten nok relevant informasjon. For å i det hele tatt kunne begynne å hjelpe deg så er det minste jeg trenger å vite eksakt hvilket tastatur du har kjøpt. Trenger vel forsåvidt også å vite hvem OS du bruker, vær så snill å ikke bare skriv Windows.

Har vært store problemer med info når det gjelder "maskinen fungerer ikke" delen av diskusjon.no folk burde lese denne https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=377631 sorry hvis jeg virker slem :p

Lenke til kommentar

Tviler på at det er dvalemodus som gjør det da den ikke aktiveres når maskinen er i aktivt bruk. Koble fra den andre skjermen og test. Funker ikke det så koble til den andre skjermen igjen og test med det gamle tastaturet. Funker ikke det så koble fra begge. Da finner du hvertfall ut hvor feilen ligger. Blir enklere å finne løsning da :)

Endret av Dante's Inferno
Lenke til kommentar

Tviler på at det er dvalemodus som gjør det da den ikke aktiveres når maskinen er i aktivt bruk. Koble fra den andre skjermen og test. Funker ikke det så koble til den andre skjermen igjen og test med det gamle tastaturet. Funker ikke det så koble fra begge. Da finner du hvertfall ut hvor feilen ligger. Blir enklere å finne løsning da :)

Da prøver jeg det først =)

Skjermkortet: Nvidia GTX 580

Tastaturet: Logitech orion spark

bare sånn til senere =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...