Stress Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Når jeg gamer CS GO eller andre spill, minimeres de hvert 15 min. Jeg har googlet dette før og sett på ting som kan "stjele" fokuset. Dette begynte først å skje etter jeg fikk meg nytt tastatur og en secondary skjerm. Jeg har prøvde å avslutte div prog som har med oppstart og som har med det nye utstyret å gjøre, men finner ingenting. Jeg har også re-installert og oppdatert div drivere som kunne ha noe med saken å gjøre. Skjermkortet: Nvidia GTX 580 Tastaturet: Logitech orion spark OS: windows 7 Trenger hjelp!! Endret 24. mai 2015 av Stress Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Reinstaller Windows, vil tro det løser problemet. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Nytt tastatur ja, blir vanskelig for oss å eventuellt google problemet uten nok relevant informasjon. For å i det hele tatt kunne begynne å hjelpe deg så er det minste jeg trenger å vite eksakt hvilket tastatur du har kjøpt. Trenger vel forsåvidt også å vite hvem OS du bruker, vær så snill å ikke bare skriv Windows. Har vært store problemer med info når det gjelder "maskinen fungerer ikke" delen av diskusjon.no folk burde lese denne https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=377631 sorry hvis jeg virker slem Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 sjekk strømsparingsinnstillingene på skjermene dine. de pleier å gå i dvalemodus etter 15 min ellnosånt dersom du ikke endrer det. kanskje det er noe der som skaper problemer. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) Tviler på at det er dvalemodus som gjør det da den ikke aktiveres når maskinen er i aktivt bruk. Koble fra den andre skjermen og test. Funker ikke det så koble til den andre skjermen igjen og test med det gamle tastaturet. Funker ikke det så koble fra begge. Da finner du hvertfall ut hvor feilen ligger. Blir enklere å finne løsning da Endret 22. mai 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
Stress Skrevet 23. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2015 Tviler på at det er dvalemodus som gjør det da den ikke aktiveres når maskinen er i aktivt bruk. Koble fra den andre skjermen og test. Funker ikke det så koble til den andre skjermen igjen og test med det gamle tastaturet. Funker ikke det så koble fra begge. Da finner du hvertfall ut hvor feilen ligger. Blir enklere å finne løsning da Da prøver jeg det først =) Skjermkortet: Nvidia GTX 580 Tastaturet: Logitech orion spark OS: windows 7 bare sånn til senere =) Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Du kan eventuelt slå av alle oppstarts-elementer, og forsøke da. Skulle problemet gi seg, så er det ett av disse programmene som gjevnlig kommer i fokus. Lenke til kommentar
Stress Skrevet 23. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Jeg har byttet til det gamle tastaturet og det skjedde fortsatt.. Endret 24. mai 2015 av Stress Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Det kommer av at du har secondary skjerm. Disable den i nvidia kontroll panel mens du spiller Lenke til kommentar
Stress Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Det kommer av at du har secondary skjerm. Disable den i nvidia kontroll panel mens du spiller Det skal jeg prøve =) takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå