Gå til innhold

Spørsmål angåande Dell og Schenker.

Anbefalte innlegg

Halloen folkens.

Bestilte meg Dell XPS 13 den 12 mai og har ikkje hørt særlig mykje sida 15 mai. Står på Dell sine sider at PCen blei sendt på den 15 mai, men det einaste eg finner på schenker sine sider er dette:

2015-05-15 12:48 DK - SCHENKER CALCULATE ETA       2015-05-15 11:30 DK - SCHENKER AWAITING ARRIVAL TO SORTING HUB DK

Betyr dette at pakken ikkje er i københavn? Hadde ikkje trudd at det tar over 1 veke å sende noko frå Raheen Business Park i Irland til Danmark. Tar jo maks 3-4 dager om dei kjørar seint med vogntog. Bør eg ringe Dell for å finne ut kva som skjer eller er det normalt at dette tar litt tid?

Takker for svar.

- MPC

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halloen folkens.

Bestilte meg Dell XPS 13 den 12 mai og har ikkje hørt særlig mykje sida 15 mai. Står på Dell sine sider at PCen blei sendt på den 15 mai, men det einaste eg finner på schenker sine sider er dette:

2015-05-15 12:48 DK - SCHENKER CALCULATE ETA       2015-05-15 11:30 DK - SCHENKER AWAITING ARRIVAL TO SORTING HUB DK

Betyr dette at pakken ikkje er i københavn? Hadde ikkje trudd at det tar over 1 veke å sende noko frå Raheen Business Park i Irland til Danmark. Tar jo maks 3-4 dager om dei kjørar seint med vogntog. Bør eg ringe Dell for å finne ut kva som skjer eller er det normalt at dette tar litt tid?

Takker for svar.

- MPC

Alt tar lang tid med schenker.

Tok 2,5 uker fra min dell ble sendt fra fabrikken til jeg fikk den.

Noen steder kjører de bare en gang i uken.

Når jeg så at den var på terminalen i kristiansand kjørte jeg ned og hentet den. om jeg ikke hadde gjort det måtte jeg ha ventet 6 dager til.

Så det er bare å smøre seg med tolmodighet

• Liker 1
Lenke til kommentar

Halloen folkens.

Takker for svar.

- MPC

Alt tar lang tid med schenker.

Tok 2,5 uker fra min dell ble sendt fra fabrikken til jeg fikk den.

Noen steder kjører de bare en gang i uken.

Når jeg så at den var på terminalen i kristiansand kjørte jeg ned og hentet den. om jeg ikke hadde gjort det måtte jeg ha ventet 6 dager til.

Så det er bare å smøre seg med tolmodighet

Ah. Ja det er ganske treigt. Eg bur på vestlandet så tipper det tar nokre ekstra dager også. :( Takker for svar!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Ser jo ut som du har vært heldig. Jeg bestilte min 20. april og mottok den 18. mai. Nå skyldes den lange tiden at de ventet på diverse komponenter.

Frakten ble også berørt av Kristi Himmelfartsdag, forsinket trailer (skulle egentlig ha fått den fredag 15. mai) og helg.

Jeg fikk sporing 9. mai, så det tok omtrent fem virkedager.

Lenke til kommentar

Ser jo ut som du har vært heldig. Jeg bestilte min 20. april og mottok den 18. mai. Nå skyldes den lange tiden at de ventet på diverse komponenter.

Frakten ble også berørt av Kristi Himmelfartsdag, forsinket trailer (skulle egentlig ha fått den fredag 15. mai) og helg.

Jeg fikk sporing 9. mai, så det tok omtrent fem virkedager.

Ah, ja det var ganske lenge.

Laptopen viste seg endelig den 22 mai i danmark, og den kom inn til oslo i dag. Står at ETA er i dag, men trur ikkje eg får den, Oslo er rundt 8 timer frå der eg bur og Schenker har ikkje kontaktet meg angåande levering.

Endret av MPC
Lenke til kommentar

Min dell kom med posten ihvertfall.

Dette stod det som leveringsinfo: Leveransemåte: 28 - PNL COHS BULKSPLIT.

Fikk sporingsnr som kunne spores via posten så snart maskinen kom til norge, gikk vel 3 dager fra den var sendt til den kom til norge, så 2 dager til meg for totalt 5 virkedager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...