Store Bjørn Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hei på dere. Jeg kjøpte meg en PC på komplett i fjor og har nå kjøpt meg en Maxtor IDE ATA-133 200GB 7200RPM 8MB. Problemet er bare at i explorer vises den som 127GB i stedet for 200GB. Hva kan jeg gjøre for at XP'n min skal kunne forstå at HD faktisk er på 200GB og ikke 127GB? I følge BIOS'n under oppstartingen står det at jeg har en slave på 200GB, det er kun når jeg kommer til XP at feilen er synlig. Jeg har prøvd å laste ned noen drivere fra nettet, men ingen ting ser ut til å fungere. Håper noen av dere SMARTE mennesker der ute kan hjelpe meg. Hilsen en som ikke kan en #§$*% om PC! Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hei! Har du Service Pack 1 til Windows XP installert? Du må ha det for at den skal godta så store disker. Mvh Vegard Johansen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 du må ha xp sp1 www.microsoft.com finn sp1 til xp Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Bare 100'ede gang dette blir spurt om!!! Hva om du og andre søkte bare BITTE LITT i forumet??? Se bare på førstesiden... jeeeez.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå