Fotoskrulla Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Church Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) God morgen Helene !Flott effekt som passet godt til motivet.Det blir nesten van Gogh alike. mvhAlec Endret 21. mai 2015 av Slettet+0987123 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 God morgen Helene ! Flott effekt som passet godt til motivet. Det blir nesten van Gogh alike. mvh Alec God morgen Alec! Ja, synes det ble litt artig da! Har du sånn effekt på kameraet ditt? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Artig behandling selv om det er kamera som gjør jobben. Jeg får litt sånn følelse av naivisme selv om kanskje ikke det er helt riktig betegnelse her. Kloning i begge øvre hjørner i etterkant ville jeg nok likevel ha tatt for å få det reint der. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 God morgen Helene ! Flott effekt som passet godt til motivet. Det blir nesten van Gogh alike. mvh Alec God morgen Alec! Ja, synes det ble litt artig da! Har du sånn effekt på kameraet ditt? Jeg har også denne funksjonen (billedeffekter) på kameraet i tillegg har jeg en app som har litt flere effekter. Den du har brukt heter illustrasjon og har tre nivåer : lav - middels og høy. Der er også en annen effekt som ligner den heter vannnfarger. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Artig behandling selv om det er kamera som gjør jobben. Jeg får litt sånn følelse av naivisme selv om kanskje ikke det er helt riktig betegnelse her. Kloning i begge øvre hjørner i etterkant ville jeg nok likevel ha tatt for å få det reint der. Roar Heisann Roar! Skulle gjerne ha kloneryddet litt i hjørnet ja, men det kan jeg altså ikke. Jeg prøver å beskjære vekk hvis jeg ser noe, men av og til kan jeg ikke gjøre det for det går utover andre ting i bildet. Da blir det litt kompromisser. Ha en fin dag Roar! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Venter bare på at han der MR. Paddington (eller noe sånt) skal komme ut porten! Artig! 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Morsom redigfering av et ellers fint motiv! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 God morgen Helene ! Flott effekt som passet godt til motivet. Det blir nesten van Gogh alike. mvh Alec God morgen Alec! Ja, synes det ble litt artig da! Har du sånn effekt på kameraet ditt? Jeg har også denne funksjonen (billedeffekter) på kameraet i tillegg har jeg en app som har litt flere effekter.Den du har brukt heter illustrasjon og har tre nivåer : lav - middels og høy. Der er også en annen effekt som ligner den heter vannnfarger. Brukte den på "høy" artig og skrullete! Passer til skrullete meg! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Venter bare på at han der MR. Paddington (eller noe sånt) skal komme ut porten! Artig! Bjørnen Paddington ble førstegang funnet forlatt på Paddington stasjon. Det inspirerte forfatteren til å skrive alle disse bøkene. Det er faktisk en statue av bjørnen på stasjonen samt suvenirbutikker. Poppis type! Kjekt du stakk innom og kommenterte i dag også! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Morsom redigfering av et ellers fint motiv! Hilsen Tove Jeg har ikke gjort en skit med bildet jeg Tove. Bare en innstilling på kameraet som gjør dette her. Artig greie! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 God jobb både av kamera og fotograf ! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 God jobb både av kamera og fotograf ! Vennlig hilsen Ragnar Takk takk Ragnar! Ja, det hadde jo ikke blitt noe bilde uten meg Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Et flott og litt annerledes-bilde du viser oss i dag. Bildet likner mer på en akvarell. Fine farger, fin beskjæring med en fin etterbehandling. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Et flott og litt annerledes-bilde du viser oss i dag. Bildet likner mer på en akvarell. Fine farger, fin beskjæring med en fin etterbehandling. Mvh Torbjørn Tusen takk for så kjempehyggelig tilbakemelding! Jeg var litt skeptisk til hva folk ville mene om dette. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Hei, Helene. Jeg er nok født skeptiker, og da er det lett å forstå at jeg på prinsipielt grunnlag mener at kameraer ikke burde være utstyrt med "art filtre", - sånt "hører hjemme" på smarttelefoner ! Men etter å ha sett nøye på bildet ditt, er jeg i ferd med å skifte mening, for dette er jo skikkelig fint, - komposisjonen er meget bra, "maling"-funksjonen passer ypperlig til motivet, og framhever det til og med Fargepaletten er dessuten som hentet ut fra et av de store animasjonsfilmstudioene i USA ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg