pakchong Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Endeløst hav Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Berre lækkert. Herlig lys og farger. Slett ikke sikker, men siden jeg er litt sånn panorama fan tenker jeg kanskje ytterligere 3 cm kutt nede. Skrive det gjerne på min smakskonto. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Kjempeflott kvelds- og nattbilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Nydelig bilde hvor farger, skarphet og beskjæring er meget bra. Et fantastisk fint lys i bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
pakchong Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Berre lækkert. Herlig lys og farger. Slett ikke sikker, men siden jeg er litt sånn panorama fan tenker jeg kanskje ytterligere 3 cm kutt nede. Skrive det gjerne på min smakskonto. Roar Hei Roar. Takker for kommentar og hint,jeg tar det til etterretning ... du vet jo hva du snakker om Lenke til kommentar
pakchong Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Kjempeflott kvelds- og nattbilde. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar, tusen takk for tilbakemelding. Det blir satt pris på. Lenke til kommentar
pakchong Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Nydelig bilde hvor farger, skarphet og beskjæring er meget bra. Et fantastisk fint lys i bildet Mvh Torbjørn Hei Torbjørn, det samme til deg ... tusen takk for tilbakemelding. Det blir satt pris på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg