Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Vannfall... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Velger meg V3 der jeg ville kutta vekk det hvite nede og kanskje lyst opp litt til venstre. Heldigvis en lukkertid som viser at dette er vann og ikke ei blautkake med grønn glasur. Etter nærmere øyensyn kan nok også V1 med toppkutt og høyrekutt bli bra. Spenningen i bildet blir uansett best hvis øvre ramme skjærer i det grønne. Feltet oppe dreper rett og slett bildets spenning. Men nå er det nå en gang slik at folk flest gjerne vil ha med mest mulig i bildene sine selv om et mye strammere utsnitt vil gi bedre bilder som sådan. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Velger meg V3 der jeg ville kutta vekk det hvite nede og kanskje lyst opp litt til venstre. Heldigvis en lukkertid som viser at dette er vann og ikke ei blautkake med grønn glasur. Etter nærmere øyensyn kan nok også V1 med toppkutt og høyrekutt bli bra. Spenningen i bildet blir uansett best hvis øvre ramme skjærer i det grønne. Feltet oppe dreper rett og slett bildets spenning. Men nå er det nå en gang slik at folk flest gjerne vil ha med mest mulig i bildene sine selv om et mye strammere utsnitt vil gi bedre bilder som sådan. Roar Hei Roar ! Takker for hyggelig , positiv og konstruktiv tilbakemelding. Gjorde et forsøk med mer cropping men da syntes jeg at det kanskje ble for mye. Jeg får gjøre et nytt forsøk. Takker for tipset , det er godt med slike konstruktive innspill. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Flotte vannbilder, med det lille ekstra, i form av gode farger. Ser ut som det renner av et blad! V1 og V2 er finest etter min smak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Flotte vannbilder, med det lille ekstra, i form av gode farger. Ser ut som det renner av et blad! V1 og V2 er finest etter min smak. Hei Roar ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding . Dette er et sted jeg stadig vender tilbake til, håper da på større vannføring. Det er vanligvis ikke noe problem her i Bergen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg