AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 TS, ta det fra en som har vært i typen din sin situasjon..... jeg visste at jeg løyg når jeg sa at jeg ikke skulle være utro..... for det som tente meg var selve utroskapen, det var ulovlig, feil og tabu og spennende.... helt umulig å slutte.... jeg lover deg TS, jeg hadde aldri sluttet å være utro på grunn av deg.... Anonymous poster hash: fa7a0...0f0 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) En utro person kan forandre seg, men som de sier over her så kommer du aldri til å glemme det. Du kommer heller aldri til å vite om han faktisk har forandret seg, med mindre du setter på han en fotlenke med tracker. Om du vil leve med mistanker, sjalusi og skepsis - det får bli opp til deg. Skjønner godt at du leter etter lyspunkter i et hav av mørke, og valget du nå skal ta er tungt. Lykke til, uansett hva du velger! Edit: Der fikk du vel den harde sannheten fra fyren over meg. Endret 21. mai 2015 av thyes Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Er helt enig med Eriksendrul. La oss si at du tilgir han og dere fortsetter forholdet. Kommer du til å stole på han neste gang han skal på tur med gutta? Eller den helgen du reiser for å besøke ei venninne? Eller den dagen han kommer to timer senere hjem på grunn av overtid som han glemte å varsle om? Han har allerede sådd tvil om det han sier, og små ting kan gjøre at det blusser opp igjen. Det kan tenkes at han forandrer seg og at han aldri vil være utro igjen, men jeg unner deg å slippe den belastningen det vil være å ha det i bakhodet hele tiden. Jeg ser på tillit som et speil. Noen få sprekker kan man alltids tåle, men du vil bestandig se dem. Jo flere sprekker det blir, desto vanskeligere blir det å se forbi dem. Ja, det er jeg helt enig i. Jeg tror det som holder meg mye igjen er tanken på om det kunne gått, hadde vi klart å komt oss forbi dette? Men når jeg etterhvert kommer over han, og møter en ny en blir nok disse tankene borte Det håper jeg Problemet er at di fleste på min alder er utro, å det er fryktelig skremmende. Hvordan ting har blitt.. Anonymous poster hash: b4885...454 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Av ren nysgjerrighet, hvor gammel er du? Tenkte på den siste setninga der. Men ja, utroskap er nok litt for "godkjent" i samfunnet vårt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Av ren nysgjerrighet, hvor gammel er du? Tenkte på den siste setninga der. Men ja, utroskap er nok litt for "godkjent" i samfunnet vårt. 22. Han noen år eldre Ja, det e veldig trist. Jeg ser bare hvordan kompisene hans også har holdt på, venner forteller om folk i forhold som driver på sånn. Det er helt vilt. Jeg har nok mistet litt troen akkurat nå, på at der finnes noen skikkelig gutter der ute, på min alder.. Er jeg i et forhold, å noen kommer bort bare for å sjekke meg opp sir jeg i fra med en gang at jeg er i et forhold. Så jeg er veldig trofast av meg. Veldig kjedelig og trist å ikke få det tilbake. Anonymous poster hash: b4885...454 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 TS, ta det fra en som har vært i typen din sin situasjon..... jeg visste at jeg løyg når jeg sa at jeg ikke skulle være utro..... for det som tente meg var selve utroskapen, det var ulovlig, feil og tabu og spennende.... helt umulig å slutte.... jeg lover deg TS, jeg hadde aldri sluttet å være utro på grunn av deg.... Anonymous poster hash: fa7a0...0f0 Du kjenner jo ikke meg og han. Det har vært kragling og bare styr i et halvt år. Men han er her fortsatt? Hvorfor, om han bare vil være utro igjen? Men ja, det var slike svar jeg håpet på. For det er det jeg frykter med han å. Spenningen rundt det er alt for stor til å slutte Men jeg har kuttet all kontakt, håper han respekterer det og jeg skal holde meg langt unna. Finne meg en som faktisk setter pris på et forhold Anonymous poster hash: b4885...454 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 En utro person kan forandre seg, men som de sier over her så kommer du aldri til å glemme det. Du kommer heller aldri til å vite om han faktisk har forandret seg, med mindre du setter på han en fotlenke med tracker. Om du vil leve med mistanker, sjalusi og skepsis - det får bli opp til deg. Skjønner godt at du leter etter lyspunkter i et hav av mørke, og valget du nå skal ta er tungt. Lykke til, uansett hva du velger! Edit: Der fikk du vel den harde sannheten fra fyren over meg. Ja, for han var ikke denne personen når vi ble sammen. Det vet jeg helt sikkert! Det er vel derfor jeg leter etter gode grunner til å bli, men så er det ingen.. Jeg har heller ikke mange rundt meg, mistet mye kontakt med venner siste årene (pga skole og jobbe, ikke han) og min nærmeste familie bor på andre siden av landet. Resten er litt nærmere, men ser de kun når jeg har fri. Så ukedagene er jeg som oftes alene utenom jobb. Derfor leter jeg vel etter et lyspunkt. For hele livet er ganske mørkt nå.. Ja, men selv om det gjelder han. Betyr det ikke at det gjelder min eks. Men stygt redd for at det gjør det.. Jeg har kuttet kontakten med han, og håper jeg tilslutt klarer å få en litt mer normal hverdag igjen Anonymous poster hash: b4885...454 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg føler med deg TS! Høres ikke noe gøy ut å ha mistet kontakt med flesteparten av vennekretsen etc. Men om ikke annet, så får du deg alltids nye venner. Prøv å finn noen bekjente som skal på fest i helga da, og hiv deg med Jeg ble overrasket over at du valgte å kutte han ut, det virket ikke som du hadde planer om det. Tommel opp, stolt på dine vegne! Skjønner at ting ser mørkt ut nå, og at du har mistet troen på gutter. Det er snart en måned siden jeg selv kom ut av et flere års langt forhold. I mitt tilfelle var jeg litt deppa noen dager, men så gikk det overraskende bra. Sett på litt "sint" musikk og tenk på hvilken drittsekk han var! Jeg kan anbefale Eminem - Kim, og Yelawolf - Heartbreak, om du liker hip hop da Last ned Tinder! Om ikke annet så bare for å chatte med nye gutter. Og ja, det fins faktisk ordentlige karer der ute Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg føler med deg TS! Høres ikke noe gøy ut å ha mistet kontakt med flesteparten av vennekretsen etc. Men om ikke annet, så får du deg alltids nye venner. Prøv å finn noen bekjente som skal på fest i helga da, og hiv deg med Jeg ble overrasket over at du valgte å kutte han ut, det virket ikke som du hadde planer om det. Tommel opp, stolt på dine vegne! Skjønner at ting ser mørkt ut nå, og at du har mistet troen på gutter. Det er snart en måned siden jeg selv kom ut av et flere års langt forhold. I mitt tilfelle var jeg litt deppa noen dager, men så gikk det overraskende bra. Sett på litt "sint" musikk og tenk på hvilken drittsekk han var! Jeg kan anbefale Eminem - Kim, og Yelawolf - Heartbreak, om du liker hip hop da Last ned Tinder! Om ikke annet så bare for å chatte med nye gutter. Og ja, det fins faktisk ordentlige karer der ute Det frister veldig å dra ut, men ingen bekjente eller venner som er hjemme i helgen.. Men det er snart sommer, festivaler og diverse! Selv om jeg egentlig ser for meg en kjip sommer, så må jeg prøve å holde motet litt opp for å hvertfall kunne fungere bra i hverdagen! Fikk plutselig tilbake motivasjonen på trening å, som har vært dårlig i en periode før alt. Å etter jeg fikk vite alt hadde jeg ikke energi til noe etter jobb. Jeg vet jeg har en tung framtid i vente, ettersom han var min første skikkelig forelske og kjærlighet! Etter å ha sagt at jeg elsket han, fikk ordet en ny betydning.. Så dette blir ekstremt tungt, det vet jeg. Men om det er lov å si selv, er jeg en ganske pen og slank jente. Jeg har blitt sjekket opp en del ganger på helt vanlige dager, (mulig det er vanlig, men jeg blir sjokket hver gang, men liker motet. Alle jeg kjenner må ha godt innabords for å sjekke opp noen) og hver gang jeg er ute er det ofte flere som kommer bort til meg. Det gir en liten betryggelse, det gjør det. Men igjen vet jeg at der finnes ekstremt mange drittsekker der ute, å er livredd for å oppleve det igjen.. Godt å høre at det gikk så fort for deg. Men jeg vet det vil ta lenger tid for meg. Om man ser bortifra dette har det vært et bra forhold, syns jeg. På slutten, før alt, var det lite kjærlighet fra hans side, eller han ble litt lat og ga meg ikke den kjørligheten jeg hadde behov for, men kjærlighet var der fortsatt, om du skjønner. Det er nok det jeg har mest behov for, kjærligheten og vite st du blir satt pris på, når det begynner å forvinne blir ikke sex prioritert like høy, jeg mister kanskje litt lysten. Dette tok jeg opp med han noen ganger, så han viste hva som måtte til for at ting skulle bli bedre. Så jeg har nå innsett, selv om han nekter for det, at han ikke syns det samme, og det er lenge siden han så for seg en framtid med meg. Det er tungt å tenke på, når vi har hatt så mange planer sammen. Jeg håper bare jeg finner en jeg kan legge ny planer med, få nye minner med og som aldri ville såret meg på den måten. Litt deilig å få skrevet det ned en plass, dele følelsene mine med noen andre enn han. Hjelper meg litt i dag. Anonymous poster hash: b4885...454 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Så ingen her inne tror at en utro person kan forandre seg? Anonymous poster hash: b4885...454 Selvfølgelig kan en utro person forandre seg. Hvis en heroinmisbruker klarer å slutte så klarer en horebukk å slutte også. Jeg har vært med på en utroskapepisode, kun en gang heldigvis, og jeg visste at hun ikke ville gjøre det igjen. Problemet var at hver gang vi skulle ha sex etter det så klarte jeg bare å se for meg en annens svette snabel inni henne. Det ble ikke mange gangene jeg hadde sex med henne etter det, tok vel en uke så hadde kvalmen bygget seg opp nok til at jeg gjorde det slutt. Så TS, hvis du vil så kan du gjøre som meg, tenk på all saften han har marinert seg med som ikke kommer fra deg PS; Hvis dette innlegget var litt ekkelt så slett det med en gang, men jeg håper det ikke er altfor ille det jeg skrev Edit; Leste siste innlegget ditt nå TS. Du virker som en oppegående jente, jeg ble glad av det du skrev der Endret 21. mai 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
thyes Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 TS, jeg og eksen var sammen i over 5 år. Du aner ikke hvor høyt jeg verdsatte henne, hun var det første jeg tenkte på når jeg stod opp, og det siste jeg tenkte på når jeg la meg (for vi bodde fra hverandre det siste året, noe som førte til at det ble slutt). Dette ble veldig klissete, men du fatter tegninga Poenget mitt er at det kommer til å gå bra. Ta tiden til hjelp. Faen, merker at jeg kan relatere til deg på flere måter, hvorfor var det ikke vi to som traff hverandre isteden Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 TS, jeg og eksen var sammen i over 5 år. Du aner ikke hvor høyt jeg verdsatte henne, hun var det første jeg tenkte på når jeg stod opp, og det siste jeg tenkte på når jeg la meg (for vi bodde fra hverandre det siste året, noe som førte til at det ble slutt). Dette ble veldig klissete, men du fatter tegninga Poenget mitt er at det kommer til å gå bra. Ta tiden til hjelp. Faen, merker at jeg kan relatere til deg på flere måter, hvorfor var det ikke vi to som traff hverandre isteden Var det utroskap inn i bilde der? Mulig du har sagt noe om det, men i stede for å lete spør jeg igjen Anonymous poster hash: b4885...454 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Ja, det var jeg som postet under anonymitet tidligere i tråden. Vet ikke hvorfor jeg gjorde det, hehe. Edit: Nå synes du kanskje jeg virker som en hykler, men forholdet var aldri det samme etter den episoden. Etter vi hadde bodd fra hverandre en stund ble jeg liksom likegyldig til hva hun foretok seg. Jeg aner ikke om det har skjedd noe mens hun har bodd vekke, men jeg tror ikke det. Men det er akkurat det, man vet ikke. Tilliten blir aldri den samme, så jeg står for det jeg har skrevet tidligere. Jeg vet ihvertfall soleklart at jeg aldri kommer til å tilgi utroskap igjen, og det er jeg glad for at du har bestemt deg for å ikke gjøre. Endret 21. mai 2015 av thyes Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Spørsmålet du må stille deg her er jo hvordan du og han ønsker å leve livene deres videre.Det kommer til å kreve av deg at du tilenhver tid har kontroll på hva han driver med. Det være seg i å gjøre som du nå har gjort, kontrollere facebook (allerede her burde det ringe en bjelle hos deg), sjekke alt som er å sjekke.Det kommer for det første til å kreve frustrasjon, usikkerhet og kvele forholdet totalt.For det andre kommer ikke han til å kunne ha noe privatliv igjen og heller ikke kunne gjøre det han vil. Om det er å ta seg en tur med kompiser eller noen øl ute, så vil du være der å overvåke hva han driver med. Dette fører sjeldent til noe godt samliv og dere vil nok ende opp med å leve et middelmådig forhold hvor alt skal konrolleres, sjekkes og det vil oppstå mye diskusjoner som sagte men sikkert tapper dere for krefter. Anonymous poster hash: 94521...e3b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Ja, det var jeg som postet under anonymitet tidligere i tråden. Vet ikke hvorfor jeg gjorde det, hehe. Edit: Nå synes du kanskje jeg virker som en hykler, men forholdet var aldri det samme etter den episoden. Etter vi hadde bodd fra hverandre en stund ble jeg liksom likegyldig til hva hun foretok seg. Jeg aner ikke om det har skjedd noe mens hun har bodd vekke, men jeg tror ikke det. Men det er akkurat det, man vet ikke. Tilliten blir aldri den samme, så jeg står for det jeg har skrevet tidligere. Jeg vet ihvertfall soleklart at jeg aldri kommer til å tilgi utroskap igjen, og det er jeg glad for at du har bestemt deg for å ikke gjøre. Ja, jeg føler meg ganske dum nå som lot det virke som jeg tok litt lett på det etter første episoden. Selv om jeg ikke gjor det, valgte jeg å holde det for meg selv, mesteparten av tiden, for å ikke kvele forholdet med den avstanden vi hadde. Bare så utrolig frusterende og se at du selv gir alt, men ikke motparten. Stor følelsa av skuffelse og svik. Å det som er så trist er at jeg vet vi ville klart å jobbet oss gradvis forbi den første episoden. Men når han bare går halvhjertet inn for det og driter fullstedig i meg når han flytter sier det sitt.. Så det var vel for det beste. Jeg ønsker han ingenting vondt, så jeg håper han finner den jenta hvor utroskap er noe han aldri kunne tenkt seg. Selv om det er sårende å se for meg, håper jeg han finne det. For innerst inne er han en god og snill gutt, som har gjort mye for meg i forholdet Å ja, det jeg har lært av alt dette er at jeg ikke makter å gå igjennom et forhold til meg utroskap. Ikke en engangsepisode engang. Så å finne en med samme verdiene som meg i et forhold blir ikke lett, spesielt ikke etter alt dette. Men jeg tenker ikke på det nå. Jeg vil først sørge, å komme meg over personen skikkelig først. Det får ta den tiden det tar Anonymous poster hash: b4885...454 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Som jeg nevnte tidligere, sett på sint musikk og bruk det som terapi. Hjelper utrolig mye! Jeg har ikke troa på å høre på typiske sanger om kjærlighetssorg, det må vel bare virke mot sin hensikt. Uansett, lykke til! Du virker som en flott jente, du finner nok noen som behandler deg deretter også Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Som jeg nevnte tidligere, sett på sint musikk og bruk det som terapi. Hjelper utrolig mye! Jeg har ikke troa på å høre på typiske sanger om kjærlighetssorg, det må vel bare virke mot sin hensikt. Uansett, lykke til! Du virker som en flott jente, du finner nok noen som behandler deg deretter også Takk for gode tips! Jeg hører lite på musikk, det er vel nesten kun når jeg er på trening eller på vors/byen. På trening er det jo musikk med mye futt i som får meg gira. Men jeg får prøve å høre litt mer. Sette på når jeg kommer hjem, lager middagen og slikt. Når jeg trener glemmer jeg ofte alt, fokuser mer på treningen. Så jeg må bare bli flinkere, få lysten tilbake. For jeg ser de siste gangen jeg har trent, har det vært utrolig godt når jeg er i gang. Å jeg glemmer ting fortere når jeg er der. Å som jeg nevnte tidligere så fikk jeg masse motivasjon og holdt ut mye lenger enn jeg har gjort før når jeg løpte. Om det kom av alt som har skjedd, eller at jeg bare hadde en god dag vet jeg ikke helt da Anonymous poster hash: b4885...454 Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Ser at du, TS, har kommet til en konklusjon etter mange gode råd og støtteerklæringer her inne! Kjempebra for deg, og jeg heier på deg! Stå på og finn deg noen som virkelig ELSKER deg noe så inni helv*** at bare tanken på å kunne gjøre noe slikt mot deg er motbydelig og får de til å vri seg. For ta det fra en drittsekk som har vært utro mot ei fantastisk jente og som ble tilgitt. Forholdet er nå over av litt andre grunner også, men vi hadde det fantastisk i 2 år etter min ubeskrivelige fæle tabbe. Med en gang vi fikk en dårlig periode derimot, da dukket det med utroskapen opp med en gang. Det kan aldri glemmes, og det skaper en mørk sky i forholdet som aldri vil forsvinne. Du kan oppleve skyfrie dager og sol i lang, lang tid, men den mørke skyen vil fortsatt ligge der ute et sted og lure om du skjønner? Ut i fra mine egne erfaringer, må jeg si at du kan så absolutt elske en person selv om du er utro. Og man kan så klart forandre seg. Allikevel burde ikke et forhold fortsette etter utroskap. Grunnen er så enkel som at den ene gangen er nok. Selv om jeg elsket min eks klarte jeg å være utro. Jeg elsket hun ikke på riktig måte, og når du kan utsette noen du elsker for noe av det aller verste man kan gjøre mot et annet menneske, da er du rett og slett ikke moden nok til å være i et forhold. Og du viser med det at du er altfor egoistisk og selvopptatt. Jeg så det var litt diskusjon rundt utsagnet "du fortjener kun det beste" eller "jeg fortjener kun det beste" og varianter av dette. Jeg mener at man ikke skal tolke det SÅ bokstavelig. Det betyr nemlig ikke at du skal finne en som er 100% perfekt på absolutt alle områder, for det gjør du sannsynligvis ikke. Det jeg mener det betyr, er at du fortjener det beste i den form at du er med en som gjør deg lykkelig og utfyller deg og omvendt. Det betyr ikke nødvendigvis at han alltid tar oppvasken for deg og at dere aldri krangler, men heller at dere deler noe så dypt som endeløs kjærlighet for hverandre. Et forhold hvor ingen andre mennesker vil ha noe å by på i forhold til det dere gir hverandre. Jeg håper du klarer å legge forholdet bak deg på en god måte, og at tiden din framover blir kjempebra. Også håper jeg at lærer å sette pris nok på deg selv til å innse at du fortjener kun det beste Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Ser at du, TS, har kommet til en konklusjon etter mange gode råd og støtteerklæringer her inne! Kjempebra for deg, og jeg heier på deg! Stå på og finn deg noen som virkelig ELSKER deg noe så inni helv*** at bare tanken på å kunne gjøre noe slikt mot deg er motbydelig og får de til å vri seg. For ta det fra en drittsekk som har vært utro mot ei fantastisk jente og som ble tilgitt. Forholdet er nå over av litt andre grunner også, men vi hadde det fantastisk i 2 år etter min ubeskrivelige fæle tabbe. Med en gang vi fikk en dårlig periode derimot, da dukket det med utroskapen opp med en gang. Det kan aldri glemmes, og det skaper en mørk sky i forholdet som aldri vil forsvinne. Du kan oppleve skyfrie dager og sol i lang, lang tid, men den mørke skyen vil fortsatt ligge der ute et sted og lure om du skjønner? Ut i fra mine egne erfaringer, må jeg si at du kan så absolutt elske en person selv om du er utro. Og man kan så klart forandre seg. Allikevel burde ikke et forhold fortsette etter utroskap. Grunnen er så enkel som at den ene gangen er nok. Selv om jeg elsket min eks klarte jeg å være utro. Jeg elsket hun ikke på riktig måte, og når du kan utsette noen du elsker for noe av det aller verste man kan gjøre mot et annet menneske, da er du rett og slett ikke moden nok til å være i et forhold. Og du viser med det at du er altfor egoistisk og selvopptatt. Jeg så det var litt diskusjon rundt utsagnet "du fortjener kun det beste" eller "jeg fortjener kun det beste" og varianter av dette. Jeg mener at man ikke skal tolke det SÅ bokstavelig. Det betyr nemlig ikke at du skal finne en som er 100% perfekt på absolutt alle områder, for det gjør du sannsynligvis ikke. Det jeg mener det betyr, er at du fortjener det beste i den form at du er med en som gjør deg lykkelig og utfyller deg og omvendt. Det betyr ikke nødvendigvis at han alltid tar oppvasken for deg og at dere aldri krangler, men heller at dere deler noe så dypt som endeløs kjærlighet for hverandre. Et forhold hvor ingen andre mennesker vil ha noe å by på i forhold til det dere gir hverandre. Jeg håper du klarer å legge forholdet bak deg på en god måte, og at tiden din framover blir kjempebra. Også håper jeg at lærer å sette pris nok på deg selv til å innse at du fortjener kun det beste Dette svaret likte jeg, tusen takk En engangshendelse tror jeg er mulig å jobbe seg gjennom, bli sterkere av det. Flere som klarer det. Men dette her er nok fort stort til å ryddes opp i, å jeg har heldigvis begynt å innse det. Jeg må bare begynne å godta at sånn ble det. For det er nok det jeg sliter med.. Jeg kunne aldri vært utro mot han, så jeg skjønner veldig godt hva du mener om hva andre har å by på. Anonymous poster hash: b4885...454 Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Bare hyggelig! Godt du likte det, haha Jada, det kan så absolutt gå an, og det gjorde jo forsåvidt det i mitt tilfelle og. Problemet for min egen del var at barrieren da allerede var brutt, og det føltes så enkelt å kunne bevege seg inn i det landskapet igjen. Og det skremte meg veldig mye, for jeg var samtidig redd for å miste hun. Som nevnt, det går på at man er egoistisk. Og tilgir man krever så ekstremt mye jobbing fra begge parter, men det er som du sier, man kan bli sterkere av det og. Ditt tilfelle synes jeg er veldig trist å lese om derimot, for det er så tydelig at det er kronisk. Og som du har skrevet, at det virker som han tar forholdet halvhjerta betyr at du fortjener noe enormt mye bedre - dersom du selv ønsker det. Og det virker det jo som du vil. Det vanskelige er som du sier å godta det. Å godta at det er slutt er aldri lett, og det er hele meninga også. Men jeg tenker at du bør se slik på det også: Du kan gå videre og godta at det er over, og få det enda bedre med en annen, eller du kan være i forholdet hvor du må godta at du aldri blir elsket høyt nok på den riktige måten overfor deg, og at han ikke respekterer deg. Jeg må si du virker veldig voksen og reflektert og livsglad. Jeg forstår at følelsene forkludrer litt, men det er veldig, veldig bra å lese at du er på vei videre! Stå på, TS! Og trening er kjempebra! Kommer veldig langt med det Hilsen student ved Norges Idrettshøgskole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå