Corporal Jenkinson Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 (endret) Sunderlands lag: Pantilimon; Jones, O Shea, Coates, van Aanholt; Larsson, Cattermole; Johnson, Defoe, Wickham; Graham. Arsenals lag: Ospina; Bellerín, Mertesacker, Koscielny, Gibbs; Ramsey,Cazorla Wilshere, Özil, Sanchez; Giroud. Endret 20. mai 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Ikke galt det laget. Fint at Ramsey flyttes ned, men han og Cazorla må finne ut av hvem som skal holde igjen slik at vi ikke får en kontring i mot. De siste ti mot Sunderland på Emirates har vi 7 senere og 3 uavgjort mener jeg. Så bør bli poeng i dag. Dog tror jeg det bare blir 1 poeng. Vi sliter enormt foran mål om dager, skaper nesten ingenting. Ikke puttet på Emirates de to siste kampene. Sunderland vil parkere bussen uten tvil. 1-1. Larsson og Giroud Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Ikke galt det laget. Fint at Ramsey flyttes ned, men han og Cazorla må finne ut av hvem som skal holde igjen slik at vi ikke får en kontring i mot. De siste ti mot Sunderland på Emirates har vi 7 senere og 3 uavgjort mener jeg. Så bør bli poeng i dag. Dog tror jeg det bare blir 1 poeng. Vi sliter enormt foran mål om dager, skaper nesten ingenting. Ikke puttet på Emirates de to siste kampene. Sunderland vil parkere bussen uten tvil. 1-1. Larsson og Giroud Vet ikke om han flyttes ned, men antar at han spiller i sentralt i stedet for Wilshere. Håper for all del Wilshere-Ramsey ikke er duoen. Da taper vi nok. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Ut fra denne tweeten, så ser det ut som om at Ramsey og Cazorla spiller sentralt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 (endret) De nederste radene man ser i bildet er jo bare halvfulle.. Er folk enda på vei inn, eller er det så dårlig oppmøte? Endret 20. mai 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Fullt på stadion i dag ser jeg... Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Håper at rossa får prøve seg ikveld hvis det er rom for det. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 En sen onsdag kveld er vel ikke da folk flest prioriterer å gå på kamp i London. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Ser gjerne Welbeck i starten av andre om Giroud ikke tar seg sammen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Uoppfinnsomt og tregt angrepsspill i åpningsminuttene. Mye fryktelige feil Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Hvorfor ikke spille den på bakken Ramsey? Aldri i verden om Wilshere scorer på volley der... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 (endret) Ozil ikke venn med ballen i dag ser det ut til. Ozil irriterer meg mer og mer. Har ballen på 17-18 meter. Hva gjør han? Gir den bakover til Gibbs Fy faen Ozil... Endret 20. mai 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 (endret) Pissedårlig kamp dette. Özil og Giroud ut for Rosický og Welbeck please. EDIT: Kom nå plutselig på at Welbeck er skadet. Jaja, sett inn Walcott og flytt opp Sánchez. Endret 20. mai 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 (endret) Özil og Ramsey må ut i pausen. Trist å se på dette... 5 offensive midtbanespillere som sentrer ballen til hverandre. Endret 20. mai 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Trenger absolutt en Walcott på banen. Få mer tempo og prøv å skutt litt i stedet for å runke rundt 16m konstant. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Ræææææææææææææva. Stryk til alle foran Per og Kos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå