Gå til innhold

Arsenal - Sunderland 20.05 - 20:45

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke galt det laget. Fint at Ramsey flyttes ned, men han og Cazorla må finne ut av hvem som skal holde igjen slik at vi ikke får en kontring i mot.

De siste ti mot Sunderland på Emirates har vi 7 senere og 3 uavgjort mener jeg. Så bør bli poeng i dag. Dog tror jeg det bare blir 1 poeng. Vi sliter enormt foran mål om dager, skaper nesten ingenting. Ikke puttet på Emirates de to siste kampene. Sunderland vil parkere bussen uten tvil.

1-1. Larsson og Giroud

Lenke til kommentar

Ikke galt det laget. Fint at Ramsey flyttes ned, men han og Cazorla må finne ut av hvem som skal holde igjen slik at vi ikke får en kontring i mot.

De siste ti mot Sunderland på Emirates har vi 7 senere og 3 uavgjort mener jeg. Så bør bli poeng i dag. Dog tror jeg det bare blir 1 poeng. Vi sliter enormt foran mål om dager, skaper nesten ingenting. Ikke puttet på Emirates de to siste kampene. Sunderland vil parkere bussen uten tvil.

1-1. Larsson og Giroud

Vet ikke om han flyttes ned, men antar at han spiller i sentralt i stedet for Wilshere. Håper for all del Wilshere-Ramsey ikke er duoen. Da taper vi nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...