KAS Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jackson, mener du virkelig dette? I såfall har du er temmelig.. uhm.. uvanlig virkelighetsoppfatning Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 De vet ikke noe om spill, og de er sikkert grunnen til at såmange ungdommer er ustabile i dagens Norge, nettopp fordi de føler presset blir for sterkt når to slike nøkkelpersoner innenfor staten og relgionen kommer og truer med og frarøve disse ungdommenes største gleder. Jeg tror det skyldes dårlige foreldre, ikke onde statsråder. Er det ikke bedre at disse sinnsforvirrede ungdommene får dagens dose av vold. På denne måten synker voldsfaktoren, fordi dem får ut hatet og ondskapen om jeg måtte si det selv, via ett dataspill. Det er da bedre at dem får sitte og hive granater og sprenge hverandre i fillebiter elektronisk. Enn at dem gjør det på ordentlig. Jeg tror ikke *sinnsforvirrede* ungdommer bør spille soldier of fortune o.l. Så jeg syntest alle foreldre burde slutte og nekte barna og spille spill som Soldier of fortune, CS, Gta spillene. Jeg synes ikke 7-åringer skal spille Soldier of Fortune, CS, Gta..... Vi trenger dette, så vær så snille dere to, vær gode i troen. Gjør ikke dette mot vanelige dødelige og følsomme menesker som oss Gamere. Litt trist hvis spill er en livsnødvendighet for deg da! Simmer down gutt, det går nok bra. I verste fall må vi selv-importere spill fra utlandet... (Og nei, jeg synes heller ikke at Laila og Valgjerd er spesielt sympatiske. Men det er grenser for hvor mye skade de klarer å gjøre da..) enig. det bær være grenser for hvem som får spille spill (aldersgrense er en fin ting, men til syvende sist er det jo foreldrene som må sette ned foten) KrF's tendens til å bare klippe vekk alt de ikke liker totalt er det som er grunnleggende galt... Lenke til kommentar
EggeN Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Valgerd ble tydeligvis utsatt for DoS-angrep og måtte disconnecte.. *grin* Lenke til kommentar
jackson Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jackson, mener du virkelig dette? I såfall har du er temmelig.. uhm.. uvanlig virkelighetsoppfatning Nei, sorry den posten var ikke helt seriøs, nei. Men jeg hadde drukket igår. Satt og var litt smårusa. Bestemte meg for og få ut tankene jeg fikk etter og ha lest en del om disse Shemalene som farter rundt og prøver og gjøre Norge ubeboelig. Jeg har forresten en kinky fantasi om disse to, men jeg tror ikke det er verdt og nevne i frykt for og bli bannlyst fra forumet. Eller det er vel mere en drøm da.... Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg har forresten en kinky fantasi om disse to, men jeg tror ikke det er verdt og nevne i frykt for og bli bannlyst fra forumet. Eller det er vel mere en drøm da.... YIKES! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Dette var jo et overraskende bra utspill fra Valgerd. Men vi må ikke glemme at hun også har gjort veldig mye bra under perioden sin: uhumm...tenke..tenke....lese...søke..hmm...google... Ok, stryk siste utsagn. Lenke til kommentar
The Voice Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hvordan skal de klare å stoppe oss fra å spille de og de spillene? Virker som en helt uoppnålig oppgave, og det er vel flere andre viktige ting å foreta seg enn å gå etter barn som spiller Counter Strike *grin* Lenke til kommentar
jackson Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Man vet aldri hva slike kjerringer med kristen makt til og backe seg opp med er istand til og gjøre. Det verste er jo at det er to av dem..Med omtrent samme mål: Ødelegge alle gamere i Norge sitt liv. Slik at vi sitter igjen med ett veldig lite utbytte av livet vårt. For hva hadde vel livet vært om man ikke kunne spille data, eller se en voldsfilm.. Og at man isteden ble tvunget ned i kirka for og slite benker, og lufte snegla på noen salmer som alikevel ikke ga noen mening.. Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 (bruker den stemmen som Seinfeld har når han ser Newman) ....dåvøy... :gretten: :gretten: Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Valgerd Svarstad Haugland Har trukket seg, så nå er vi gamere utenfor fare for å få spill sensurert og bannlyst fordi HUN mener det er skadelig for oss! Yipee!! *grin* JESSSS!!! HURRA! Lenke til kommentar
jackson Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 alle på forumet viser sin glød og omsorg for dette, og gjentar etter meg. Måtte Laila og Valgerd falle ned trappa uttafor stortinget og bli mongo Så kan det være det skjer, hvist alle bare bruker makten sin isammen kan dette bli bra. Tenke dere da! Laila og Valgerd i rullestol på ett senter for funksjonshemmede. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 utrolig at det kan sitte damer og bestemme hva vi skal spille,og hva som er bra for oss gutta.. Valgerd Svarstad Haugland,hva vet hun om spill ?det eneste hun vet er at spill med blod i ikke er bra for oss !(tror hun) tror det er stor forskjell mellom menn og kvinner når det gjeller instinkter.. vi liker jo og jakte(drepe)er jo naturlig og jakte siden steinaldrenen.derfor tror jeg vi har dette "instinktet" i oss alle gutter.noe som kommer frem blant annet i spill. dette kan vel ikke Valgerd Svarstad Haugland eller noe andre forandre på..! tror ikke en hel verden kan ta feil der ! Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 YYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA!!! WE WIN!!!! Er det så mye å hoppe i taket etter? Hun har ikke sluttet helt har hun? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå