Gå til innhold

Andre forlater online spillet i gta v

Gjest Slettet-aj7hPT

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-aj7hPT

Enkelte ganger når jeg spiller gta 5 online så hender det at de forlater hele lobbyen, dette skjer først etter et lite frame drop. Noen som vet hva som kan forårsake dette?

Endret av Slettet-aj7hPT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fordi matchmaking og net kode i GTA V er elendig.

Hvis du tror det er pga lag fra din side kan du slenge opp en nettovervåkning slik:

åpne cmd (kjør -> cmd -> enter) skriv "ping www.vg.no -t" ms burde ligge på 10-40ms hvis den stiger betyr det lag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT

det hender hos meg veldig ofte, fordi jeg har VELDIG dårlig internett, det finnes nesten ikke noen internett tilbud her jeg bor. men gta v online funket fint på ps3. gta v online på pc funker dårlig, pc versjonen krever kanskje mer nett?

Aldri hatt problemer på konsoll jeg heller, dette skjedde først når jeg installerte gta på pc. Det går fint noen perioder, noe som er positivt. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med det siste, har jo samme hastigheten på begge?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT

Løsningen må ligge hos Rockstar, men de har fått så mye pes for tiden at det nok ligger en lang backlog for fixes.

Jeg håper nå at det er tilfellet, hastigheten på nettet mitt er nok ikke det raskeste men det er stabilt og fungerer uten lag når det er kun jeg som bruker det. 

Lenke til kommentar

Løsningen må ligge hos Rockstar, men de har fått så mye pes for tiden at det nok ligger en lang backlog for fixes.

Jeg håper nå at det er tilfellet, hastigheten på nettet mitt er nok ikke det raskeste men det er stabilt og fungerer uten lag når det er kun jeg som bruker det. 

Har mye av samme på 100/20 linje og flere jeg kjenner med samme opplevelser, finner mye om det på support siden deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...