Mgut Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 har prøvd å formatere den,rpøvd ntfs, fat32, exFAT, ikke noe vil funke, har både prøve ide å ahci, men koffer vil ikke den innstalere windows 7 started 32-bit bruker usb får å innstalere windows Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Prøver du å installere Windows 7 eller 8? Hva slags disk er det? HDD? SSD? Dukker disken opp i BIOS (UEFI)? Når fungerte den sist? Kan den leses av en annen PC? Gi oss litt mer info og specs. Hvis den dukker opp i Windows setup, anbefaler jeg å bruke diskpart clean kommando. Denne metoden bruker jeg alltid for å "nullstille" disker når jeg installerer OS. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 takker for svar, men klarte å finne ut av det.Måtte installere med å bruke cd, så nå funker det, fant ut at ikke alle hovedkort vil innstalere fra USB Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 (endret) Spesiellt ikke hvis man bruker en USB3 port. Du prøvde en USB2 port? Endret 20. mai 2015 av Hårek Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 ja, prøvde å bruke usb 3.0 stikke på en usb 2.0, så der lærte jeg igjen noe nytt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Det burde fungere, det er USB 3 port på PC som blir problematisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå