mthor Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Jeg har både 1p og 2p matematikkeksamen til uka, så bruker de siste dagene på å løse gamle eksamenssett og eksempeloppgaver. Men altså, hva skjer med at eksempeloppgavene er så mye vanskeligere enn gamle eksamner (tenker da spesielt på del 1). Er det en greie liksom? Går veldig bra når jeg løser gamle eksamenssett, men når jeg begir meg ut på eksempeloppgavene får selvtilliten en real knekk. Jeg har riktignok ikke anlegg for matte, men har jobbet veldig gjevnt... Men altså ja, er det en greie at eksempeloppgavene er vanskeligere enn eksamen pleier å være? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Del 1 er alltid uten hjelpemidler som gjør at de ser om du mester det som de har gått igjennom på skole. Osv. Jeg får alltid mere poeng på del 2 enn det jeg gjør på del 1, men del 1 tror jeg skal være lettere, men det som gjør del 2 lettere er at her får man ha med alle hjelpemidler utenom kommunikasjon. Jeg tror del 2 er den vanskeligste, men kan være mere oppgaver her som er på geogebra eller excel. Del 1 er den letteste, men virker vanskelig fordi det ikke er lov og ha med hjelpemidler.Eksempeloppgavene er eller kan være vanskeligere, men den skal ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå