Laserbeam Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 (endret) GLADOS modellen av ydono fra: http://tf3dm.com/3d-model/glados-36819.html Importert modellen i Blender og gjort den klar med materialer og teksturer: En god nyhet er at man kan nå eksportere trailere (last) med Blender Tools fra SCS Software: SCS Blender Tools - Trailer Export Supported The highlight of today's release is the support for exporting semi-trailer models from Blender to Euro Truck simulator 2. This new functionality should add to the growing roster of already supported models. Så da kan jeg putte inn GLADOS som en åpen last! Noen skjermbilder fra tidlig i utviklingsfasen: Egen lastbil med Aperture Science last. AI spiller med Aperture Science last.Måtte redigere litt på dette bildet i LightRoom for å få fram litt detaljer. Det kan kan frakte. Til å lage egendefinert last og definere egen trailer-logo så bruker jeg ETS2 Studio. Til 3D modeller så bruker jeg Blender og SCS Software sin versjon; Blender Tools. Til teksturer så bruker jeg GIMP og Inkscape, for å lage trailer-logo og teskturer til 3D modeller. Foreløpelige ideér (grønn implementert, oransje WIP, rød TODO): Implementere støtte for Scandinaviautvidelsespakke Aperture Science Handheld Portal Device som last GLADOS som åpen last Turrets som last Weighted Companion Cube som last P-body som last Cake som last (ID'n er cake_not_lie) ATLAS som last Personality Cores som last Wheatley som last Bare å komme med ideér og innspill. Legger ved den foreløpelige versjon som et vedlegg. Husk å pakke den ut av zip-mappa si. Når du har pakket den ut skal du har kun én fil; Portal.scs, legg denne filen inn i mod-mappa til ETS2. Endret 20. mai 2015 av Gnålern Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Litt informasjon om de forskjellige type lastene: ATLAS: ADR class: None Valuable: Yes Cargo groups: Fragile Machinery Bulk Containers Cake ADR class: NoneValuable: Yes Cargo groups: Refrigerated GLADOS ADR class: NoneValuable: Yes Cargo groups: Fragile Machinery Containers Bulk P-body ADR class: NoneValuable: Yes Cargo groups: Machinery Fragile Bulk Containers Personality Cores ADR class: NoneValuable: Yes Cargo groups: Fragile Machinery Bulk Containers Turrets ADR class: ADR 1 - ExplosivesValuable: Yes Cargo groups: Fragile Adr Bulk Containers Machinery Refrigerated Weighted Companion Cube ADR class: NoneValuable: Yes Cargo groups: Bulk Containers Wheatley ADR class: NoneValuable: Yes Cargo groups: Machinery Fragile Containers Bulk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå