Gå til innhold

Klistremerke gir billig tale og data i utlandet

Anbefalte innlegg

.. Og hva slags hastighet mener du man trenger med voice?

Hvorfor så ivrig på hvilken hastighet som kreves av VoIP? Er det ikke bedre å fokusere på at de andre forutsetningene er tilrettelagt for først, slik at man opplever best mulig kvalitet. Hastighet er nå en ting, men før eller siden så vil hastigheten for internet være tilstrekkelig også i de mest avsidesliggendes kriker og kroker. Det er en del av det utviklingsmessige rundt internettet. Og hvem klager på at hastigheten til VoIP uteblir i våre "streaming-dager", jeg må bare få spørre?

Hvorfor så ivrig? Fordi båndbredde ble brukt som argument i posten jeg svarte på.

VoIP som er ok implmentert fungerer bedre enn mobil som sagt.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du er så opptatt av om jeg kjenner bransjen din eller ikke, så foreslår jeg at du sier hvilken bransje du jobber i. Istedet for å nekte å si det og kritisere meg for å ikke vite konkret nok hva jobben din består i. Og hva slags hastighet mener du man trenger med voice?

Og joda, hadde firmaet ditt hatt problemer med det, så hadde de nok sagt fra. Vi får se om ikke virkeligheten innhenter det firmaet også om det brukes titusenvis unødvendig på telefon i måneden. Så får vi se om du da fortsatt synes det er uaktuelt å jobbe der da. AtW

Fordi jeg ser ingen grunn til å informere noen som troller på internett om hvilken bransje jeg jobber i.

Veldig voksen argumentasjons-teknikk du kommer med der. Du ser ingen grunn til informere om det fordi du ser at det stiller argumentene dine i et dårligere lys å kaste mere faktisk informasjon på saken, noe som gjør at du villig vekk diskuterer, men så plutselig kommer du med "troll", når du får et slikt spørsmål. Om du virkelig mente jeg var et troll hadde du sluttet diskusjonen for lenge siden. Hva med å argumentere litt redelig?

AtW

Måten du kvervulerer på har jeg ikke opplevd maken til. Derfor tar jeg meg i bryet til å hverken argumentere mer eller komme med noen annen informasjon. Om du mener mine argumenter kommer i et dårligere lys er det helt ok. Tanken din med å spare penger på teleregninger er fornuftig, men ikke alltid like interessant som du skal ha det til. At du ikke evner å se det er også helt ok. Jeg forstår nå at det er vanskelig for deg å skjønne og har ikke tenkt å bruke mer energi på dette.

Sett gjennom litt av innleggene dine og det er jo 95% kvervulering. Et lite tips.....hvis det er noe feil med "alle" andre "alltid", da er realiteten trolig noe annet.

Ser meg ferdig med denne diskusjonen og ønsker deg lykke til i fremtidige diskusjoner.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er nesten så jeg vurderer å ha et språkkurs i dette forumet, vet folk hva "kverulering" faktisk betyr? La meg gi deg et hint, det betyr ikke "jeg er uenig med det". Og din omtanke for å få meg til å skjønne det er jo rørende, men ikke spesielt overbevisende enn så lenge du nekter å komme med faktisk informasjon, som feks hvilken bransje du jobber i. Synes du "jeg skal slippe å tenke på om det koster penger" er et godt argument for å ikke spare penger på mobil feks?

Det er ikke slik at alle små utgifter er kritisk viktige, men å kaste bort 50 000 i måneden på noe som er lett fiksbart er dårlig drift, uansett bransje.

AtW

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...