Gå til innhold

Jedi Knight: Jedi Academy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke lucasarts et forum som kan inneholde svar på om spillet har kjente problemer med din hardware (evt. software) ? Det ville jeg sjekket (hvis du ikke har gjort det) i steden for å spørre folk her som må til en viss grad gjette seg frem til løsningen

Det er ganske mange andre enn meg som spør om slike ting på dette forumet...

Lenke til kommentar
Har ikke lucasarts et forum som kan inneholde svar på om spillet har kjente problemer med din hardware (evt. software) ? Det ville jeg sjekket (hvis du ikke har gjort det) i steden for å spørre folk her som må til en viss grad gjette seg frem til løsningen

Det er ganske mange andre enn meg som spør om slike ting på dette forumet...

Også disse får litt frekke svar :p

Men kan du ikke poste noen instillinger som du kjører på spillet da. Så vi har litt å jobbe med her!

Lenke til kommentar

Skru av Dynamic Lights og Dynamic Glow. I tillegg skru av Force feedback, det gjør bare mer skade en godt. Uansett hvem spiller Jedi Academy med stikke eller pad? :D

Dette burde hjelpe betraktelig på ytelsen. Hvis det ikke gjør det så er det noe annet galt enn spillet. Prøv i så fall defragmentering eller format i verste fall.

Lykke til!

EDIT: Tenkte jeg i tillegg kunne legge til to linker som hjalp meg når jeg var i samme knipa.

Denne og denne.

Det er som oftest disse to som fikser problemene som et hav av spillere møter på.

Lenke til kommentar

Jepp.. har samme probs her og.. aktiv jedi academy spiller :)

ta av AA og AF.. jeg har rundt 60 70 fps (1024 x 768)

men sliter med de bobblene som push og pull lager.

Det er jo quake III motoren da, kanskje tweake for mye :shrug:

hvis noen pusher meg eller pull så får jeg ca 10 fps :grine:

bra tips bamsefar ;)

Får håpe

AMD 2800+

R9700 pro

512 twinmos ram DDR400

a7n8x dlux

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...