tor_erik Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hei! Specsa mine står under, og dere ser topic. Synest ikke spillet ser så veldig bra ut, trodde ikke kravene var så høye? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Kravene er "lave". 450 MHz, osv.. du klarer det fint med din maskin. Vi kommer med en full omtale om noen dager. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Du forstår ikke, jeg har det, og det hakker på full spiker... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg har dårligere skjermkort enn deg, her hakker det aldri! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Hva har du innstillingene dine på? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Har ikke lucasarts et forum som kan inneholde svar på om spillet har kjente problemer med din hardware (evt. software) ? Det ville jeg sjekket (hvis du ikke har gjort det) i steden for å spørre folk her som må til en viss grad gjette seg frem til løsningen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Har ikke lucasarts et forum som kan inneholde svar på om spillet har kjente problemer med din hardware (evt. software) ? Det ville jeg sjekket (hvis du ikke har gjort det) i steden for å spørre folk her som må til en viss grad gjette seg frem til løsningen Det er ganske mange andre enn meg som spør om slike ting på dette forumet... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hva har du innstillingene dine på? Tror det er max instillinger! Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Har ikke lucasarts et forum som kan inneholde svar på om spillet har kjente problemer med din hardware (evt. software) ? Det ville jeg sjekket (hvis du ikke har gjort det) i steden for å spørre folk her som må til en viss grad gjette seg frem til løsningen Det er ganske mange andre enn meg som spør om slike ting på dette forumet... Også disse får litt frekke svar Men kan du ikke poste noen instillinger som du kjører på spillet da. Så vi har litt å jobbe med her! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Hva har du innstillingene dine på? Tror det er max instillinger! Merkelig. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Jeg har alt på fullt, utenom shadows, som jeg har på simple. spiller på 1024x768. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Det er ganske mange andre enn meg som spør om slike ting på dette forumet... Det var ment som et tips for å få raskere hjelp. Beklager hvis det virket som kritikk Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Skru av Dynamic Lights og Dynamic Glow. I tillegg skru av Force feedback, det gjør bare mer skade en godt. Uansett hvem spiller Jedi Academy med stikke eller pad? Dette burde hjelpe betraktelig på ytelsen. Hvis det ikke gjør det så er det noe annet galt enn spillet. Prøv i så fall defragmentering eller format i verste fall. Lykke til! EDIT: Tenkte jeg i tillegg kunne legge til to linker som hjalp meg når jeg var i samme knipa. Denne og denne. Det er som oftest disse to som fikser problemene som et hav av spillere møter på. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jepp.. har samme probs her og.. aktiv jedi academy spiller ta av AA og AF.. jeg har rundt 60 70 fps (1024 x 768) men sliter med de bobblene som push og pull lager. Det er jo quake III motoren da, kanskje tweake for mye hvis noen pusher meg eller pull så får jeg ca 10 fps :grine: bra tips bamsefar Får håpe AMD 2800+ R9700 pro 512 twinmos ram DDR400 a7n8x dlux Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg får åsså lag når jeg bruker push eller pull av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå