FeskarBlauk Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Hei! Jeg har en KTM 525 og den har bare konstruktiv hastighet 90 km/t i vognkortet, men hvem kjører org KTM... Jeg vet det er lite sannsynelig at jeg blir stoppet og tatt på trallen, men hvis sjansen er der, hva gjør jeg? Har hørt rykter om at siden det ikke er moped kan jeg ha 15 km/t over konstruktiv hastighet på trallen. Den måler jo bare opp til 99-100, så vet noen av dere? Er dette sant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 525-kubikk som originalt kun går i 90? Ai, høres ut som bortkasta penger. Lenke til kommentar
FeskarBlauk Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 525-kubikk som originalt kun går i 90? Ai, høres ut som bortkasta penger. Er jo derfor man uplomberer, som jeg nevnte.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Hvis det er mopedtralla du tenker på kobler den vel ut ved 80km/t. Tror ikke du trenger å bekymre deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Dumt spm, men hvorfor ikke fjerne plomba, vise den på en stasjon og få fjernet eller høynet hastigheten? Går utifra at den står med riktig motor og hester slik at du ikke får noen økonomiske overraskelser der. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 fordi den da ikke lengre er i kategorien mellomtung, regner med TS henviser til A2 klassen.MCen står vel muligens registrert med redusert effekt og toppfart? Lenke til kommentar
vg96 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Sykkelen er jo i kategorien mellomtung selv om den går over 90 km/t. Sykkelen kan bare ikke ha mer enn 47-48 HK tror jeg det var, så sykkelen må vel plomberes ned til dette da jeg regner med en 525 har mer enn 50hk. Står det i vognkortet at den ikke kan gå over 90? Hva er det for noe tull? Lenke til kommentar
FeskarBlauk Skrevet 5. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2015 Sykkelen er jo i kategorien mellomtung selv om den går over 90 km/t. Sykkelen kan bare ikke ha mer enn 47-48 HK tror jeg det var, så sykkelen må vel plomberes ned til dette da jeg regner med en 525 har mer enn 50hk. Står det i vognkortet at den ikke kan gå over 90? Hva er det for noe tull? KTM kommer med crossfelger, da disse ikke er laget for høyere enn 90, vil jeg tro ihvertfall Lenke til kommentar
vg96 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Sykkelen er jo i kategorien mellomtung selv om den går over 90 km/t. Sykkelen kan bare ikke ha mer enn 47-48 HK tror jeg det var, så sykkelen må vel plomberes ned til dette da jeg regner med en 525 har mer enn 50hk. Står det i vognkortet at den ikke kan gå over 90? Hva er det for noe tull? KTM kommer med crossfelger, da disse ikke er laget for høyere enn 90, vil jeg tro ihvertfall Har aldri hørt om dette før, men er i så fall veldig enkelt å bare skifte dekk da Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Sant nok, tenkte ikke på hastighet i det hele tatt. Det er ikke spesifisert noe hastighet i A2 nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå