Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Økonomistyring eksamen våren 2015

Anbefalte innlegg

Hei! 

Noen flere som har kommet opp i økonomistyring denne våren? 

Er det en grunn til at vi ikke har fått noen saldoliste på forbredelsesdelen? Stresser litt over dette da alle andre eksamener har med dette... 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! 

Noen flere som har kommet opp i økonomistyring denne våren? 

Er det en grunn til at vi ikke har fått noen saldoliste på forbredelsesdelen? Stresser litt over dette da alle andre eksamener har med dette... 

Enig, synes det også er litt rart.. Men vi får nok mer informasjon på selve eksamen. Det virker som om det er regnskapsdelen som blir den største oppgaven.

Lenke til kommentar

Hva har dere fått ut av forbredelsesdelen. sitter helt fast jeg, har jo ikke fått noe informasjon av stor betydning...  :hm:

Helt enig, synes det var lite informasjon jeg kommer til å få bruk for til øvingen idag mtp hva jeg kan gjøre klart til eksamen.. 

Lenke til kommentar

Tror det er hovedfunksjoner og støttefunksjoner i bedriften når det kommer til den oppgaven..

Hoved- og støttefunskjoner? De nevner jo innovasjon og nytenkning i forberedelsen, så vil heller tro at det er det det vil være snakk om her... Eller?

Lenke til kommentar

Tror det er hovedfunksjoner og støttefunksjoner i bedriften når det kommer til den oppgaven..

Hoved- og støttefunskjoner? De nevner jo innovasjon og nytenkning i forberedelsen, så vil heller tro at det er det det vil være snakk om her... Eller?

Hm, kan være det ja. Men jeg har et løsningsforslag for høsten 2014 med akkuratt samme "tema" på forbredelsen som vi fikk. Der var hvertfall spørsmålet at man skulle beskrive hovedfunksjoner og støttefunksjoner hos bedriften.

Lenke til kommentar

Hm, kan være det ja. Men jeg har et løsningsforslag for høsten 2014 med akkuratt samme "tema" på forbredelsen som vi fikk. Der var hvertfall spørsmålet at man skulle beskrive hovedfunksjoner og støttefunksjoner hos bedriften.

Den fra høsten 2010 har også det temaet med samme spørsmål, så jeg kommer til å forbrede meg på det tror jeg.. 

Lenke til kommentar

Den fra høsten 2010 har også det temaet med samme spørsmål, så jeg kommer til å forbrede meg på det tror jeg.. 

Ja det så jeg.. Men tror dere at de vil spørre om akkurat det samme? Da blir jo eksamen omtrent helt lik som høst 2013. Men da får jeg forberede meg på begge deler :)

Lenke til kommentar

Hvor finner dere tidligere eksamener? 

Vet ikke hvor man finner det på nettet, vi har bare fått mange fra læreren vår. Du burde spørre læreren din, som skal ha tilgang til alle tidligere eksamener m/ løsningsforslag.

Lenke til kommentar

Læreren min sa at vi skulle skrive inn alt av kilder.Jeg kommer til å skrive inn gamle eksamensoppgaver som kilde på slutten av besvarelsen min hvis jeg kikker på dem/bruker dem som hjelp :)

Legger du da inn lenke eller skriver du bare at du har brukt de som ligger på udir?  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...