adale Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Noen som vet om denne kommer til Norge? Lenke til kommentar
murmeldyr Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jepp det vet jeg sånn cirka! Sendo har fortalt at den kommer til visse land i Europa i løpet av året, og at den kommer til Sverige i løpet av våren 2004, så jeg regner med at den kommer til Norge på samme tid. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 du må ikke være for sikker... med mindre mange importører har meldt at den skal komme til norge (noe jeg ikke vet om ) så kommer den sansynlighvis ikke... men du kan jo stikke innom en mobilbutikk i samme slengen du handler flesk og alkis i sverige Lenke til kommentar
adale Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 God ide! :nice: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Min e-mail til Sendo's informasjonskontor ga meg svar: "Thanks for your interest. It is too premature though to give you an introduction date in Norway. If we have an operator customer in Norway, it will be introduced there, but like I said, it is too early to speculate." Det er håp da! Lenke til kommentar
jaakko Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Noen som vet hva den kommer til å koste? Den ser kembo ut! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Noen som vet hva den kommer til å koste? Den ser kembo ut! Tja, 5000 ville vel ikke være et dårlig tipp? Lenke til kommentar
Perre Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 På mobil.se mente de at det ikke ville være en overraskelse om sverige måtte vente til kanskje utpå sen-sommeren. Vi må nok forvente noe sånt vi også vil jeg tro. Jeg sendte mail til Sendo rett etter de lanserte Sendo X og da var de ikke helt sikker på om den kom til Norge i det hele tatt. Men hvis den selger bra vil de jo sikkert prøve å pumpe den ut i så mange land som mulig. Ser jævlig kul ut ja... : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå