Morgens Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 5.1 her, jeg avventer en fix. Dvs. kjøper jeg meg ut av problemet med en slik Moskus-sak. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 5.1 her, jeg avventer en fix. Dvs. kjøper jeg meg ut av problemet med en slik Moskus-sak. ... øh... en Z-NET? Ellers er jeg ikke til salgs for å sitte i en kjeller og restarte UZB1'er... Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Hørtes da ellers ut som om det å oppgradere firmware på UZB for folk var en nisje en kunne tjene penger på.... Lenke til kommentar
_iblis_ Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Hvor kan man finne firmware loggen til UZB-stikken? Jeg har også bare 5.2 men gidder ikke oppgradere bare for å gjøre det. Det er et godt spørsmål. Eneste informasjonen jeg har funnet om firmware updates til UZB1 er at det er så vidt nevnt i Z-Way sin ChangeLog. Jeg spurte like så godt om dette på forum.z-wave.me nå. Poster svaret her når jeg får det. 5.1 her, jeg avventer en fix. Dvs. kjøper jeg meg ut av problemet med en slik Moskus-sak. Ja, skal du være 100% sikker på kompatibilitet med HS3 så hadde jeg nesten investert i en Z-Net. Selv bruker jeg Z-Way sammen med UZB1 som er fra samme leverandør som hovedkontroller og dette fungerer som en drøm. Hørtes da ellers ut som om det å oppgradere firmware på UZB for folk var en nisje en kunne tjene penger på.... Nå ga du meg en idé til duvethvor 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå