Admin'c Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 går det ann å legge inn et valg så man ikke sorterer etter dato men etter hvor godt innlegget passer til søkestringen? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Eller å få på plass AND, OR og NOT igjen? :/ Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Men noe må seriøst gjøres, jeg orker ikke å måtte bla igjennom titusen sider siden den %#¤&¤(% søkefunksjonen absolutt må sortere det etter dato og ikke etter relevans, det er jo ikke noe poeng med søkefunksjon om det ikke er kjapt og enkelt Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Kan se meg ganske enig i meningene deres og skal få kikket på søkemotoren litt mer asap! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Kan det også være mulig å få opplyst akkurat hvilken side den aktuelle tekstbiten står på i emnet? Litt kjipt å spørre etter ett ord og få opgitt at det ligger i tråden "so3". Kanskje en direktelink til posten kunne gjort susen? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Kan se meg ganske enig i meningene deres og skal få kikket på søkemotoren litt mer asap! Tusen takk, er en grunn til at alle poster det samme problemet hele tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå