Gå til innhold

Nå kan du kjøre «Netflix for pirater» direkte i nettleseren

Anbefalte innlegg

Forstår ikke helt hvorfor folk bruker Popcorn Time. En har massevis av tjenester i Norge som faktisk har et solid tilbud på filmer, og serier. Netflix er nok tjenesten som er den beste etter mitt syn, men ja, sortimentet deres er ikke verdens beste. Dog forstår jeg ikke hvorfor folk klager over det, da dersom en forstår seg på opphavsretten, så forstår man også at ikke Netflix kan gi ut alt en vil ha.

Enkelt.. jeg har vært aktiv netflix bruker.. men når dem aldri klarer å fullføre en serie de har lagt ut feks 2 sesonger av men når 6 er ute tilgjengelig er valget enkelt . dete gjelder halvparten av seriene jeg har sett på de fullfører aldri og det er jævlig dårlig

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg har fått med meg, så er faktisk popcorn time lovlig i Norge, eller tar jeg feil?

Videre sliter jeg veldig med at båndbredden til tjenesten ikke holder, da det hakker og stopper opp lengre i filmer/serier jeg prøver å se på.

Vært borti det samme med hakking og stopp i film/ serier men jeg har linje nok..men bare å gå ned på siden før du trykker spill av valgt film for det er et alternativ slidebryter der som man kan velge mellom 480 P og 720 P etter å ha satt ned denne går det fint

Lenke til kommentar

Det er vel ikke verre nyheter enn når de melder at en superdeilig kjendisdame sin mobiltelefon er blitt "hacket" og masse nakenbilder er spredt. Da går jo ALLE inn og google "navn nude pics". Hvis ingen presse hadde nevnt "the fappening" f.eks., hadde skaden vært minimal.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Reklame? Det er da bare nyheter. Hvis NRK skriver om hvordan IS slakter folk, støtter de da IS?

Nei, men IS er ikke et gratis, du kan laste ned på PC-en din på et par museklikk som gir deg tilgang til alt av filmer og serier helt gratis. Popcorntime er attraktivt for nesten alle som liker serier og film, IS er en radikal terrorgruppe. Elendig sammenligning.

Det er spesielt galt i tilfeller som dette, når artikkelen ikke bare nevner Popcorntime, men også opplyser om en ny funksjon som gjør programmet mer attraktivt. Basically reklame, som noen over påpekte.

Endret av Jakoozie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forstår ikke helt hvorfor folk bruker Popcorn Time. En har massevis av tjenester i Norge som faktisk har et solid tilbud på filmer, og serier. Netflix er nok tjenesten som er den beste etter mitt syn, men ja, sortimentet deres er ikke verdens beste. Dog forstår jeg ikke hvorfor folk klager over det, da dersom en forstår seg på opphavsretten, så forstår man også at ikke Netflix kan gi ut alt en vil ha.

Selv om man forstår seg på opphavsretten, betyr ikke det at man mener dagens regler rundt opphavsrett er riktige, og det betyr heller ikke at man mener det burde være sånn. Jeg, og mange med meg, kommer til å fortsette å piratkopiere film og serier helt til fimbransjen drar en Spotify og tilbyr en tjeneste som gir oss det vi vil ha, når vi vil ha det, uavhengig av region, utgiver og tid på døgnet. Da kommer jeg til å betale for tjenesten, ikke før...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil jo ha tilgang til alt av film og tvserier. Jeg bruker enten norsk eller amerikansk netflix til å se alt på, men dersom jeg ikke finner det der, eller det er lenge å vente på en sesong til som allerede er ute(!!!) så tyr jeg ofte til andre metoder. Enten det er nedlasting eller popcorntime. Kan forøvrig si at jeg bruker det sjeldent.

Det jeg og sikkert de fleste vil ha, er jo en tjeneste som har et stort og godt utvalg slik at man ikke må ty til andre måter. Det hadde jeg gjerne betalt for. Netflix betaler jeg for allerede. Jeg har ikke tvkanaler, så jeg er avhengig av å ha alt på den måten.

Lenke til kommentar

Tjenesten heter Popcorn Time. Denne gjentagende påstanden om "Netflix for pirater" begynner å bli svært monotom. Det må være slitsomt å være så dobbelmoralsk som dere, Tek. På den ene side skriver dere artikkel etter artikkel om Popcorn Time, og på den andre side omtaler dere det som en tjeneste for pirater, hver gang.

En spade er en spade. Popcorn Time er Popcorn Time. Skjerp dere.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...