Kobraz Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 (endret) Hei. Har installert xampp på E-disken på PCn min. PHP (php.ini) ligger i denne mappen: E:\xampp\php og jeg lagrer web-filene (php, html o.l.) i E:\xampp\htdocs\. Jeg har ikke konfigurert php.ini før, og trenger hjelp til dette. Akkurat nå er det session.save_path som må konfigureres. Kan noen guide meg gjennom dette? Endret 20. mai 2015 av Kobraz Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Hva er resultatet av konfigureringen, hva vil du oppnå? Lenke til kommentar
Kobraz Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Hva er resultatet av konfigureringen, hva vil du oppnå? Jeg holder på å gjenoppfrisker gamle PHP kunnskaper. Bruker en bok for å gå gjennom emne for emne, i den boka sto det at jeg måtte gjøre noen endringer i php.ini for å få til å kjøre session-kommandoene, men jeg fikk det til uten å redigere php.ini... Skulle meldt tilbake at det ikke var nødvendig, men glemte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå