Gå til innhold

PS4 vs Xboks One

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke vurdere PC? PC er jo helt klart best på bilspill, og ikke minst utstyr.

uenig. Eneste på pc som ikke er på konsoll er assetto corsa og iracing, hvor ett er dårligere enn project cars og det andre krever at du er abonnent. Nei jeg syntes faktisk at konsoll er bedre på bilspill. Gran turismo og forza er noe man kan stole på

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke vurdere PC? PC er jo helt klart best på bilspill, og ikke minst utstyr.

uenig. Eneste på pc som ikke er på konsoll er assetto corsa og iracing, hvor ett er dårligere enn project cars og det andre krever at du er abonnent. Nei jeg syntes faktisk at konsoll er bedre på bilspill. Gran turismo og forza er noe man kan stole på

Må ha abonnement for å spille online på konsoll også.

Hvis det er bilspill som GT og Forza(kjøpe biler, oppgradere) som er det man liker best, så er jeg enig i at konsoll er best, men ellers synes jeg det er best på PC.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe meg en ny spillkonsoll. Jeg kommer stort sett til å spille Bilspill. 

Hvilken av de to konsollene er best? Eller er det sort sett det samme hvem av de jeg velger, jeg har PS3 fra før.

Stemmer det at en må ha abonement for å spille online?

Om PC ikke er et alternativ så vil jeg uten tvil anbefale deg å gå for PS4. Med Driveclub og Project Cars så har du to bilspill som vil holde deg opptatt i lang tid. 

Når det kommer til 4K BD så ville jeg ventet til E3 er ferdig for å se om det bli annonsert en ny PS4 med dette. En 4K codec brikke er blitt lovet av Sony ifølge Netflix. Og nå er det nye Ultra HD Blu-ray formatet klart. Og det ville vært rart om Sony ikke vil ha dette i PS4. 

Lenke til kommentar

Om du ikke blir gira av denne traileren så vet ikke jeg. Forza er konge.

https://youtu.be/AX7r61fyltc

Tror faktisk jeg har sett gameplay av det spillet! ;)

neida, gleder meg til 6'ern og håper det er bedre enn 5, for det var en katastrofe i min bok. Gleder meg faktisk til neste nfs også, overraskende da de eneste jeg har likt er underground, carbon og hot pursuit og ikke likt noen av de andre, blir kult med nattracing og bilpimping 

Lenke til kommentar

:nei:

Hva er det du prøver å hinte til?

den evige verdiløse krangelen om console wars

si hva du vil, im outta here

TS vil vite hvilke konsoller som har de beste bilspillene, hvordan skal dette ellers løses?

Men som du sa, du er ute herfra. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...