Fotoskrulla Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Dette ble jo kanonstilig! Tipp-topp kjempegøy! Fortsett å leke deg du! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Artig vri på dobbelteksponering , gode ideer og lek gir ofte bra resultater. Liker dette. Mvh Alec Lenke til kommentar
HSP Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Dette ble jo kanonstilig! Tipp-topp kjempegøy! Fortsett å leke deg du! Artig vri på dobbelteksponering , gode ideer og lek gir ofte bra resultater. Liker dette. Mvh Alec Very nice!!! Bekir Tusen takk alle tre! Henning Lenke til kommentar
HSP Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Nydelig!! Tusen takk! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Jeg lurte lenge på om det var en dobbeleksponering eller en refleksjon så det er fint at du har skrevet fasiten beskrivelsen. Uansett fremgangsmåte så synes jeg at resultatet var meget bra. Original og meget severdig vri på det typiske "nå er jeg på toppen av Empire State" bildet. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg lurte lenge på om det var en dobbeleksponering eller en refleksjon så det er fint at du har skrevet fasiten beskrivelsen. Uansett fremgangsmåte så synes jeg at resultatet var meget bra. Original og meget severdig vri på det typiske "nå er jeg på toppen av Empire State" bildet. Takk for det Mikael. Ja jeg synes det er en grei og ærlig sak å opplyse om det dersom noe er gjort i etterbehandlinga. Henning Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Likte dette, jeg! Skikkelig "luftig" preg.... 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Likte dette, jeg! Skikkelig "luftig" preg.... Tusen takk Smort1! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Likte dette, jeg! Skikkelig "luftig" preg.... Tusen takk Smort1! Gratulerer med dette Premiebildet! Så det på foto.no, forleden! Artig! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 27. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2015 Likte dette, jeg! Skikkelig "luftig" preg.... Tusen takk Smort1! Gratulerer med dette Premiebildet! Så det på foto.no, forleden! Artig! Takk! Ja det var virkelig en artig overraskelse at dette bildet skulle nå opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg