Caladanian Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Taklandskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Fin utsikt over en vakker by. Fikk du anledning til å se taket på Casa Mila/La Pedrera når du var i Barcelona? Det synes jeg var utrolig stilig husker jeg. Henning 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Ja, dette er jo også en form for landskap Tror jeg ville kuttet vekk i bånn denne grå takkonstruksjonen eller hva det er for noe, tror bildet ville blitt bedre da. Ellers: tipp-topp! 1 Lenke til kommentar
Caladanian Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Fin utsikt over en vakker by. Fikk du anledning til å se taket på Casa Mila/La Pedrera når du var i Barcelona? Det synes jeg var utrolig stilig husker jeg. Henning Ja, var oppe der. Bevisbildet følger. ; ) ...jeg likte taklandskapet, men ikke gjerder: litt forundret at Gaudi ikke førte veggene opp til brystningshøyden. Lenke til kommentar
Caladanian Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Ja, dette er jo også en form for landskap Tror jeg ville kuttet vekk i bånn denne grå takkonstruksjonen eller hva det er for noe, tror bildet ville blitt bedre da. Ellers: tipp-topp! Likte grå monotoni i forgrunn som kontrast til mangfoldet i distansen => derfor kuttet jeg bare litt bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg