Fotoskrulla Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Slinningen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Meget vakkert landskap; som en åpenbaring, slik du presenterer det, som om betrakteren selv kommer på det brått, gjennom en åpning i lende. Utsnittet du velger viktig for den visuelle effekten! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Meget vakkert landskap; som en åpenbaring, slik du presenterer det, som om betrakteren selv kommer på det brått, gjennom en åpning i lende. Utsnittet du velger viktig for den visuelle effekten! Jeg sitter på en benk nedi et skar og tar dette bildet, før jeg tar meg videre opp på toppen til høyre. Den flate øya du ser til høyre i bildet er Giske. Tusen takk for kjempehyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Vakkert landskapsbilde med utsikt utover gjennom skaret. Ikke ofte jeg ser denne type utsnitt , jeg synes det ble vellykket. Fin komposisjon , skarpt , fint lys , fin fargepalett og en flott himmel i bakgrunnen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 tusen takk for positive ord! Veldig hyggelig! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Vakkert landskapsbilde med utsikt utover gjennom skaret. Ikke ofte jeg ser denne type utsnitt , jeg synes det ble vellykket. Fin komposisjon , skarpt , fint lys , fin fargepalett og en flott himmel i bakgrunnen. Mvh Alec Kommentaren før var til deg Alec! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Velkomponert bilde som vanlig fra din side Helene. Og som Trond Olav fremfører, at utsnittet er viktig for den visuelle effekten. Et flott skue. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Velkomponert bilde som vanlig fra din side Helene. Og som Trond Olav fremfører, at utsnittet er viktig for den visuelle effekten. Et flott skue. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar! Jeg prøver å tenke meg om litt før jeg trykker på knappen...til irritasjon for min datter: "Herregud da mamma! Du bruker altså såååå lang tid på å ta et bilde altså!" Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Velkomponert bilde som vanlig fra din side Helene. Og som Trond Olav fremfører, at utsnittet er viktig for den visuelle effekten. Et flott skue. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar! Jeg prøver å tenke meg om litt før jeg trykker på knappen...til irritasjon for min datter: "Herregud da mamma! Du bruker altså såååå lang tid på å ta et bilde altså!" Ja, til irritasjon for noen ytterst få, men til glede for mange andre ! Skj 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Dette likte jeg, supert komponert! Godt jobba, Helene! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Dette likte jeg, supert komponert! Godt jobba, Helene! Thank you dear! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Et fint landskapsbilde dette med fine duse farger og en fin beskjæring. God skarphet. Du spurte meg hvor bildet jeg la ut i dag er tatt. Klikk deg inn på bildet igjen der finner du ut hvor det er tatt pluss litt mer. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Så flott og stemningsfullt!! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Et fint landskapsbilde dette med fine duse farger og en fin beskjæring. God skarphet. Du spurte meg hvor bildet jeg la ut i dag er tatt. Klikk deg inn på bildet igjen der finner du ut hvor det er tatt pluss litt mer. Mvh Torbjørn Hei Torbjørn! Tusen takk for hyggelig kommentar i dag også! Jeg tittet på hva du hadde skrevet, og det var som jeg trodde langt sør ja. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Så flott og stemningsfullt!! Tusen takk Tove! Vi er jo veldig heldige vi som bor langs kysten. Der er alltid masse flott lys, farger og landskap og ta av. Ha en strålandes kveld! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Joda dybden er der og øyene blir fint ramma inn. men jeg liker ikke det hakket oppe i fjellsia til høyre som lett trekker ufortjent oppmerksomhet og ville kutta litt under det. Men ved å kutte rett under får du ei stripe i skylaget oppunder øvre bildekant så et par mm. eller så til. Scroll opp og sjekk sjøl hva du synes. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Nydelige farger og et flott oversiktsbilde 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Joda dybden er der og øyene blir fint ramma inn. men jeg liker ikke det hakket oppe i fjellsia til høyre som lett trekker ufortjent oppmerksomhet og ville kutta litt under det. Men ved å kutte rett under får du ei stripe i skylaget oppunder øvre bildekant så et par mm. eller så til. Scroll opp og sjekk sjøl hva du synes. Roar Jeg reagerte ikke på denne fjellsprekken selv og prøvde å ha 1/3 himmel. Funker sånn du sier også, men synes ikke det var noe stort pluss egentlig. Men bevares takk for konstruktiv tilbakemelding! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Nydelige farger og et flott oversiktsbilde Tusen takk Torhild! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg