Gå til innhold

Slinningen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget vakkert landskap; som en åpenbaring, slik du presenterer det, som om betrakteren selv kommer på det brått, gjennom en åpning i lende.

Utsnittet du velger viktig for den visuelle effekten!

Jeg sitter på en benk nedi et skar og tar dette bildet, før jeg tar meg videre opp på toppen til høyre.  Den flate øya du ser til høyre i bildet er Giske.  Tusen takk for kjempehyggelig kommentar! :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Vakkert landskapsbilde med utsikt utover gjennom skaret. Ikke ofte jeg ser denne type utsnitt , jeg synes det ble vellykket.

Fin komposisjon , skarpt , fint lys , fin fargepalett og en flott himmel i bakgrunnen.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Velkomponert bilde som vanlig fra din side Helene. Og som Trond Olav fremfører, at utsnittet er viktig for den visuelle effekten. Et flott skue.

Vennlig hilsen Ragnar

Tusen takk Ragnar! Jeg prøver å tenke meg om litt før jeg trykker på knappen...til irritasjon for min datter: "Herregud da mamma! Du bruker altså såååå lang tid på å ta et bilde altså!" :)

Lenke til kommentar

Velkomponert bilde som vanlig fra din side Helene. Og som Trond Olav fremfører, at utsnittet er viktig for den visuelle effekten. Et flott skue.

Vennlig hilsen Ragnar

Tusen takk Ragnar! Jeg prøver å tenke meg om litt før jeg trykker på knappen...til irritasjon for min datter: "Herregud da mamma! Du bruker altså såååå lang tid på å ta et bilde altså!" :)

Ja, til irritasjon for noen ytterst få, men til glede for mange andre !

Skj

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et fint landskapsbilde dette med fine duse farger og en fin beskjæring. God skarphet.

Du spurte meg hvor bildet jeg la ut i dag er tatt. Klikk deg inn på bildet igjen der finner du ut hvor det er tatt pluss litt mer.

Mvh Torbjørn

Hei Torbjørn!  Tusen takk for hyggelig kommentar i dag også! :)  Jeg tittet på hva du hadde skrevet, og det var som jeg trodde langt sør ja. :thumbs:

Lenke til kommentar

Joda dybden er der og øyene blir fint ramma inn.

men jeg liker ikke det hakket oppe i fjellsia til høyre som lett trekker ufortjent oppmerksomhet og ville kutta litt under det. Men ved å kutte rett under får du ei stripe i skylaget oppunder øvre bildekant så et par mm. eller så til.

Scroll opp og sjekk sjøl hva du synes.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Joda dybden er der og øyene blir fint ramma inn.

men jeg liker ikke det hakket oppe i fjellsia til høyre som lett trekker ufortjent oppmerksomhet og ville kutta litt under det. Men ved å kutte rett under får du ei stripe i skylaget oppunder øvre bildekant så et par mm. eller så til.

Scroll opp og sjekk sjøl hva du synes.

Roar

Jeg reagerte ikke på denne fjellsprekken selv og prøvde å ha 1/3 himmel. Funker sånn du sier også, men synes ikke det var noe stort pluss egentlig. Men bevares takk for konstruktiv tilbakemelding! :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...