Torbjørn Milje Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Husene ved de bratte fjell Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Wow! Her var det mektige og bratte fjell! Husene ble små der nede på landtunga de har funnet seg innimellom fjord og fjell! Hvor er dette? Nydelig utsnitt, et mektig flott bilde! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Mektige fjell og mektig natur, der de menneskeskapte innslag i form av bygninger blir små til sammenligning. Meget god komposisjon. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Tusen takk Helene og Ragnar for d hyggelig og fine kommentarene dere har gitt dette bilde. Helene, du spurte meg hvor dette bildet er tatt. Jeg har stått ved den 612 m høye Langfossen i Åkrafjorden. Denne fossen krysser E134 som er hovedveien mellom Haugesund og Oslo, ca 90 km nordøst for Haugesund. Alt om Langfossen finner du på nettet. Kan nevne at Langfossen er kåret til en av de 10 vakreste fossene i verden av et Amerikansk reisemagasin. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Flott bilde ! her ville jeg nok hatt problemer med nattesøvnen de første nettene, før jeg har slått meg til ro med at rasfaren ikke er overhengende. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Tusen takk Jaeggen for din hyggelige og fine kommentar av bildet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg