Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Bjørk... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 God morgen Alec! V2 var best synes jeg. Jeg elsker bjørk, selv om jeg er litt allergisk.. Det er så nydelig grønt nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 God morgen (formiddag) Helene ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding. V2 er også min favoritt , det er likevel ikke alltid at favorittene kommer først. Håper du greier å holde allergien i sjakk , og at den ikke hindrer deg for mye. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Pent med bjørkene på den grønne sletten, og med beitende fugler i bakgrunn. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Her holder jeg en knapp på V2. Men når det er sagt så kunne jeg godt tenkt meg en utgave med en enda reinere diagonal av hvite bjørkestammer. Sånn er det gjerne når man har bare bildet å gå ut fra uten å vite hva fotografen hadde til rådighet. Jeg gjorde et forsøk med å croppe ut tre trær der krakkene blir rammet inn i et stående format og kutta litt nede. Ble nok litt for mye cropping så det ble mye skjerping uten at det ga det ønskede resultat så det måtte nok ha vært eksponert slik i utgangspunktet. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Hei Ragnar og Roar! Takker for hyggelige , positive og konstruktive tilbakemeldinger. Bildet jeg har er det ikke så mye å gjøre med , men bjørkene står der forhåpentlig fortsatt. Da er det bare å prøve igjen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg