Ardenus Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Du kommer aldri til å stole på eksen din igjen, uansett hvor mye dere setter en strek over det, hva stopper henne fra å gjøre det samme igjen? Finn deg ei ny dame 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Selv på direkte spørsmål om utroskap benektet hun det... Er vel naturlig at hun føler seg ensom og desperat etter utroskap med en fæl fyr, og aborten. Så en slik person som henne, måtte ha tryglet i ganske mange måneder og år for å bli tatt tilbake av meg. På den annen side kan hun ha følt det som et lite svik at dere faktisk flyttet fra hverandre etter ca 5 års kjæresteforhold... Er vel ikke helt normalt å gjøre det. Men gjort er gjort, og hun tok valg som førte til at det hele ble j***ig stygt, som du korrekt uttrykker det. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Sett en strek over det og tilgi henne, men ikke bli sammen med ho igjen. Kos deg heller som singel fram til du finner en ny. Lykke til. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Som noen sa på radio, skjønner ikke folks behov for og holde kontakt med gamle ekser, vi skiltes jo av en grunn. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2015 Hun har løyet til deg gang på gang. Vær en mann, vis verdighet, og gå videre uten dette pisset. Men du må nesten ta denne vurderingen selv. 6 år er lang tid, men jeg hadde ikke giddet det tror jeg. Anonymous poster hash: f3025...b71 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2015 TS her. Takk for innspill. I helga var jeg på fylla, og hun eksen min kom også ut, i det håp om å få snakke litt med meg og slappe av og ha det kjekt. Istedenfor ble jeg en skikkelig drittsekk, ante ikke at jeg hadde det i meg.. jeg gikk aktivt inn for å gjøre henne sjalu, flørtet med jenter rett framfor henne osv. Det hele endte i en heftig fyllediskusjon over telefon når jeg kom hjem, hvorpå hun blokkerte meg på facebook osv. På kvelden skjønte jeg ikke hvorfor hun var så sur på meg, men dagen etter begynte alt å komme tilbake. Jeg var shitfaced, men det er vel ingen unnskyldning for å oppføre seg som en idiot. Hadde dritdårlig samvittighet dagen etter, og ba innstendig om unnskyldning. Det tok et par dager, men nå er vi venner igjen. Jeg vet ikke hvorfor jeg oppførte meg slik som jeg gjorde, kan hende at alt pisset før det ble slutt lå latent der og ulmet, jeg vet rett og slett ikke. Anyhow, hun er veldig åpen på at hun har lyst å bli sammen med meg igjen, og jeg har jo litt lyst jeg også. Jeg er kanskje 50/50. Vet bare ikke om det å slå en strek over fortida og starte på scratch kanskje er lettere sagt enn gjort. Har sagt til henne at om vi skulle finne tilbake til hverandre, så må det bli på sikt, og det er hun enig i. Vi får se hva framtiden bringer Når det er sagt så forstår jeg alle rådene som har kommet fra folk her, om å bare forbli venner. Men jeg vet ikke.. 6 fuckings år, man har jo mye historie og minner etter så lang tid Anonymous poster hash: ed875...154 Lenke til kommentar
Kameleona Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 TS her. Takk for innspill. I helga var jeg på fylla, og hun eksen min kom også ut, i det håp om å få snakke litt med meg og slappe av og ha det kjekt. Istedenfor ble jeg en skikkelig drittsekk, ante ikke at jeg hadde det i meg.. jeg gikk aktivt inn for å gjøre henne sjalu, flørtet med jenter rett framfor henne osv. Det hele endte i en heftig fyllediskusjon over telefon når jeg kom hjem, hvorpå hun blokkerte meg på facebook osv. På kvelden skjønte jeg ikke hvorfor hun var så sur på meg, men dagen etter begynte alt å komme tilbake. Jeg var shitfaced, men det er vel ingen unnskyldning for å oppføre seg som en idiot. Hadde dritdårlig samvittighet dagen etter, og ba innstendig om unnskyldning. Det tok et par dager, men nå er vi venner igjen. Jeg vet ikke hvorfor jeg oppførte meg slik som jeg gjorde, kan hende at alt pisset før det ble slutt lå latent der og ulmet, jeg vet rett og slett ikke. Anyhow, hun er veldig åpen på at hun har lyst å bli sammen med meg igjen, og jeg har jo litt lyst jeg også. Jeg er kanskje 50/50. Vet bare ikke om det å slå en strek over fortida og starte på scratch kanskje er lettere sagt enn gjort. Har sagt til henne at om vi skulle finne tilbake til hverandre, så må det bli på sikt, og det er hun enig i. Vi får se hva framtiden bringer Når det er sagt så forstår jeg alle rådene som har kommet fra folk her, om å bare forbli venner. Men jeg vet ikke.. 6 fuckings år, man har jo mye historie og minner etter så lang tid Anonymous poster hash: ed875...154 Hei. Har lest igjennom innleggene her, og er enig med mange. At du skal gi f for å vise baller er jeg imidlertid uenig i – dette handler vel ikke om å være tøff i trynet. Ofte kan det være mye enklere å bare være sint og ikke kjenner etter hva man egentlig føler, så jeg syns det står respekt av at du tør å gjøre akkurat det. Men har stor forståelse for at det er en superfrust situasjon... Hva fylla du beskriver angår, tenker jeg det var noe som måtte ut. Uansett, da, så er ballen i ditt hjørne, og du kan bli sammen med henne igjen eller ikke. Blir du ikke sammen med henne igjen, så kommer du kanskje til å lure på om du skulle ha blitt sammen med henne igjen – om det kunne gått bra..? Blir du sammen med henne igjen, så mener jeg hun har en jobb foran seg med å vise deg at hun er til å stole på. Og du kan ikke bruke fortida imot henne for alltid. Jeg tenker at, hvis du skal bli sammen med henne igjen, så må du på en måte bestemme deg for at du skal stole på henne – hvis ikke kan det komme til å rive både deg og forholdet i filler. Men at hun, som sagt, må vise seg tilliten din verdig. Av erfaring kan jeg skrive under på at sjalusi, eller å på andre måter ikke ha tillit til hverandre, fører lite godt med seg... Jeg heller nok til at å se det an, slik du skriver, kan være smart. Og at dere kanskje bør være helt ifra hverandre en stund. På den måten får du tid til virkelig å kjenne etter om du savner henne nok eller på riktig måte. Du får ikke anledning til eventuelt å komme over henne hvis hun er rundt deg hele tida. Og på den måten kan du/hun finne ut om hun faktisk vil være sammen med DEG og ikke bare «hvem som helst» for å få trøst. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 TS her. Nå kan denne tråden stenges. Rota med ei i helga, og hun så alt. Kanskje litt dårlig gjort, men nå har jeg fått så mange hat-meldinger at jeg kunne ikke brydd meg mindre. Hun kunne også fortelle meg at jeg bare skulle visst hva hun har gjort bak min rygg mens vi enda var sammen. Det er vel for helvete værre enn å rote med noen framfor henne, etter at det er slutt? At tanken på å i hele tatt gå tilbake til henne streifet meg, gjør meg direkte flau. Hun sa hun kom til å kutte all kontakt fra nå av, og det gjør meg rett og slett glad. Steng tråd, sak oppklart Anonymous poster hash: ed875...154 8 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Jippi!!! Good riddance! Og nei, du har ikke gjort noe galt. Kanskje kjipt gjort, men nå vet du hvem hun faktisk er og kan glatt gå videre! Endret 3. august 2015 av BuffyAnneSummers 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Samtlige jeg har snakket med sier det samme, jeg har ikke gjort noe galt Er så godt å få høre det, dog, begynte nesten å ta innover meg alle de stygge tingene hun har skrevet til meg i meldinger og sånt. Men fuck it, hun sa hun skulle blokkere tlf nummeret mitt, det gledes! Anonymous poster hash: ed875...154 5 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Neida du har ditt på det rene. Fløyte får ofte en anna lyd når de innser man klarer og gå videre selv. Du skal kanskje dog ta det hu nå har sagt om egne ting hun har gjort kun er sagt for og såre deg, og ta med en klype salt Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Mulig det, men det morsomme er at det sårer ikke uansett Ingen slike følelser igjen der, og det er jævla godt! Anonymous poster hash: ed875...154 1 Lenke til kommentar
Hasbro12 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Leste faktisk alle innleggene og glad på dine vegne! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 TS her. Takk, det var snilt sagt Nå hater hun meg ikke lengre. Hun ringte meg midt på natta for to dager siden, og var helt i fra seg. Gråtkvalt fortalte hun hvor mye hun angret på alt, og at hun kunne se alt så klart nå. Hun kunne ikke fatte at hun hadde mistet meg, og hun hadde dårlig samvittighet for alt som hadde skjedd. Hun sa hun ikke hadde trodd at det ville bli 100% over, og det er jo jævlig rart, nesten som om hun ville ha meg i reserve om ting ikke gikk slik hun hadde sett for seg. Uansett så synes jeg veldig synd på henne faktisk, det gjorde vondt å høre henne så ifra seg. Men å gå tilbake til noen bare fordi man synes synd på dem blir litt feil, så ja, det er nok helt over for min del.. men det var første ordentlige samtalen vi hadde om saken etter at det ble slutt, så det er klart det var kjipt, er tross alt 6 år det er snakk om. Mange minner, og absolutt mange fine stunder. Det er jo ærlig talt flere gode minner enn dårlige, men men. Skulle ønske hun hadde det bedre med seg selv. Hun sa hun visste hun kom til å sitte å vente på at jeg fant meg noen andre, og at hun fortjente alt dette. Hva enn som har skjedd og hva hun har gjort/ikke gjort, så gjorde det vondt å høre. Skal ikke være lett det her livet, ass :/ Anonymous poster hash: ed875...154 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Ikke tro på hennes krokodille-tårer, hun er lei seg fordi det ikke funket å bli sur på deg så du kom løpende etter henne. Ikke fall for det. Jeg bet meg spesielt merke i at du skrev dette: ''Skulle ønske hun hadde det bedre med seg selv. Hun sa hun visste hun kom til å sitte å vente på at jeg fant meg noen andre, og at hun fortjente alt dette. Hva enn som har skjedd og hva hun har gjort/ikke gjort, så gjorde det vondt å høre.''Jeg kan fortelle deg nå med en gang at du ikke skal føle skyld. Dette er ett patetisk forsøk på å gi deg dårlig samvittighet og gi henne en ''ny sjangse'',Det er klart at hun ville ha deg i reserve, og hvis du gir henne lov så vil hun fortsette å leke med dine følelser. Hun er manipulativ og du burde ikke la henne fortsette å manipulere deg.Du er IKKE ansvarlig for hennes lykke eller selvfølelse på noen som helst måte heller.Edit: Grunnen til at jeg er så 'harsh' med henne er at jeg har vært i dine sko OP for ett par-tre år siden. Det tok laaang tid før jeg skjønte alt, love makes you do the stupid. Endret 9. august 2015 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg sier meg enige med BAF, det finnes mye bra folk der ute, og folk som skal ha deg kun på sine egne premisser er ikke verdt og samle på. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Nei nei, jeg er enig i det dere begge sier. Det er som sagt over for min del, men likevel så synes jeg synd på henne. Kanskje jeg bare er rar, vet ikke. Anonymous poster hash: ed875...154 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Nei nei, jeg er enig i det dere begge sier. Det er som sagt over for min del, men likevel så synes jeg synd på henne. Kanskje jeg bare er rar, vet ikke. Anonymous poster hash: ed875...154 Du er ikke rar. Dere har 6 år bak dere, sikkert fylt med masse herlige minner og masse kjærlighet, men folk forandrer seg konstant og av og til dessverre for det verre. Jeg var i ett forhold i flere år med en veldig manipulativ person og det tok evigheter for meg å få opp øynene og kutte han ut, selv etter flere venner hadde bedt meg om å bare bli kvitt med han. Det gjør vondt, men tro meg når jeg sier at tid hjelper. Tid vil gi deg nye perspektiver og du kan med tid reflektere over det som har vært uten å være farget av skyld for at hun har det 'vondt' nå. Hun har det vondt fordi hun er en bitch. You made your bed, now lay in it. Ikke våg å tro at du har noe skyld her, for det har du så absolutt ikke! PS: Hvis du ønsker å prate mer privat om emnet så er det bare å sende meg en PM. Endret 9. august 2015 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Jo, jeg skjønner hva du mener. Jeg er jo faktisk over dette også, og det fikk hun se med egne øyne i sommer, at jeg som sagt rota med andre framfor henne osv. Det er vel kanskje det som synker litt inn hos henne, at jeg har gått videre. Takk for tilbudet, om det skulle dukke opp noe sender jeg deg en PM Anonymous poster hash: ed875...154 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå