Workman94 Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Heisann,hadde S1 eksamen og gikk til helevete. Jeg begynner å lure,er det noe vits å søke høyere utdanning om jeg ikke klarer dette? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Stryker du kommer du selvsagt ikke inn, men står du bør du fortsatt prøve. Jeg fikk 2 på S2 eksamen i fjord og har klart meg helt fint. Gjelder å finne motivasjon og god studieteknikk. Jeg studerer økonomi og gjør det bra, samtidig som jeg tar opp fag. Hadde faktisk S1 eksamen idag. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Du taper ingenting på å søke, så kjør på! Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Du taper ingenting på å søke, så kjør på! Men vil det være mulig å kunne komme seg igjennom et studiet om man har problemer med VGS nivå fag? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Du taper ingenting på å søke, så kjør på! Men vil det være mulig å kunne komme seg igjennom et studiet om man har problemer med VGS nivå fag? Avhenger hvor motivert du er på å jobbe med fagene. Nå vet jeg ikke hva slags høyere utdanning du har tenkte å søke. Men hvis det ikke er noe som har tung matte så ser jeg ikke hvorfor du skal ha noe problem. Du må kanskje jobbe litt ekstra med det grunnleggende i matte hvis utdanning inneholder det. Men det er ikke noe du ikke klarer. Du kan eventuelt lese i sommer slik at grunnleggende sitter bedre før du begynner. Går selv ingeniør. Og har hatt folk i klassen som har hatt 2-3 i R2 matte men har fått B og A i de matte fagen vi har på ingeniør. Så ingenting er umulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå