Jan Egil Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 The man from Antsirabe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg synes det var et utmerket portrett. Det er selvsagt blikket til personen og den fine komposisjonen som gjør at bildet er bra, men jeg må også berømme den tekniske kvaliteten. Spesielt sort-hvitt konverteringen liker jeg veldig godt. Forøvrig er jeg meget imponert over hva Olympus klarer å få ut av sine "små" mft sensorer. Kombinert med god optikk får man utmerket bildekvalitet i en meget kompakt pakke. Ditt bilde står som godt et godt eksempel på akkurat dette. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Tusen takk for hyggelig kommentar, Mikael! Enig med deg når det gjelder Olympus. Etter mange år med tung fullformat (Canon), er det deilig å kunne reise på tur (f.eks.) med lettere utstyr, og samtidig være trygg for at den tekniske kvaliteten på bildene holder mål. 75mm 1.8 som jeg har brukt her er praktfull. Har forøvrig brukt LR4 og Silver Efex Pro i etterbehandlingen. Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Kan ikke gi en fullgod forklaring på det, men det første ordet jeg kom på når jeg så det var STERKT! Synes du har gjort en knallgod jobb her. Et av de bedre portrettbildene jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Veldig bra portrettbilde! Jeg synes komposisjonen med at han er plassert til høyre i bildeflaten med ansiktet vendt ut men med blikket inn i bildet funker veldig bra. Blikket, hatten og miljøet rundt gjør liksom at alt stemmer i bildet. Mest spennende portrettet jeg har sett her inne på en stund. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Meget uttrykksfullt portrett ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Takk til Ragnar, hsp og 96abrevs også. Veldig hyggelig at bildet faller i smak! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Flott og ekte prtrett med høy teknisk standard! Så bra!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg