Gå til innhold

The man from Antsirabe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det var et utmerket portrett. Det er selvsagt blikket til personen og den fine komposisjonen som gjør at bildet er bra, men jeg må også berømme den tekniske kvaliteten. Spesielt sort-hvitt konverteringen liker jeg veldig godt.

Forøvrig er jeg meget imponert over hva Olympus klarer å få ut av sine "små" mft sensorer. Kombinert med god optikk får man utmerket bildekvalitet i en meget kompakt pakke. Ditt bilde står som godt et godt eksempel på akkurat dette.

Lenke til kommentar

Tusen takk for hyggelig kommentar, Mikael!

Enig med deg når det gjelder Olympus. Etter mange år med tung fullformat (Canon), er det deilig å kunne reise på tur (f.eks.) med lettere utstyr, og samtidig være trygg for at den tekniske kvaliteten på bildene holder mål. 75mm 1.8 som jeg har brukt her er praktfull. Har forøvrig brukt LR4 og Silver Efex Pro i etterbehandlingen.

Lenke til kommentar

Veldig bra portrettbilde! Jeg synes komposisjonen med at han er plassert til høyre i bildeflaten med ansiktet vendt ut men med blikket inn i bildet funker veldig bra. Blikket, hatten og miljøet rundt gjør liksom at alt stemmer i bildet. Mest spennende portrettet jeg har sett her inne på en stund.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...