Fotoskrulla Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Hvite trapper Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Har gått her daglig siden åpningen, men er nok ikke kommet med her Er også en av de som liker de hvite trappene, som har blitt et monumentalt blikkfang. Og tar seg godt ut på bilder, som her Vh Oddmund Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Flott utsiktsbilde , det gir et godt inntrykk av høyden. Trappene kunne kanskje vært laget litt mindre "selvlysende" men som du sier så er jo det en smakssak . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Har gått her daglig siden åpningen, men er nok ikke kommet med her Er også en av de som liker de hvite trappene, som har blitt et monumentalt blikkfang. Og tar seg godt ut på bilder, som her Vh Oddmund Hadde vært moro hvis jeg fikk deg med på bilde engang..uten å vite det! Trappene blir vel litt gråere etterhvert tenker jeg. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Flott utsiktsbilde , det gir et godt inntrykk av høyden. Trappene kunne kanskje vært laget litt mindre "selvlysende" men som du sier så er jo det en smakssak . Mvh Alec Hei Alec! Vi venner oss vel til disse nye trappene etterhvert, som med det meste annet. De blir nok gråe av eksos og forurensing etterhvert tenker jeg. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Elegante hvite trapper. Utfordringen vil kanskje være fortsatt å holde de hvite? Fin dokumentasjon. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Elegante hvite trapper. Utfordringen vil kanskje være fortsatt å holde de hvite? Fin dokumentasjon. Vennlig hilsen Ragnar Ja, glad det ikke er min jobb å skure dem! Takk for at du tittet innom i dag også! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Morsomt med alle menneskene som er kledd i glade farger som danner mønster på de hvite trappene. Fint! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Morsomt med alle menneskene som er kledd i glade farger som danner mønster på de hvite trappene. Fint! Hilsen Tove Ja, det er mange som bruker trappene til trimrute, og for å gidde å trene må man ha glade farger på seg! Slik er det bare.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg