Haltvire Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Hei! Jeg er kanskje nødt til å si opp pga studie, og i kontrakten står det at prøvetiden er på 6 måneder, og at "den gjensidie oppsigelsetiden er på 14 dager". Er noen kjent med dette? Som jobber i Elkjøp? Kan jeg si opp innen 6 mnd også er det bare 14 dager oppsigelsetid?? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Hei! Jeg er kanskje nødt til å si opp pga studie, og i kontrakten står det at prøvetiden er på 6 måneder, og at "den gjensidie oppsigelsetiden er på 14 dager". Er noen kjent med dette? Som jobber i Elkjøp? Kan jeg si opp innen 6 mnd også er det bare 14 dager oppsigelsetid? Om du fortsatt er i prøvetiden kan du slutte etter 14 dager ja, det er helt normalt:) Lenke til kommentar
Haltvire Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Hei! Jeg er kanskje nødt til å si opp pga studie, og i kontrakten står det at prøvetiden er på 6 måneder, og at "den gjensidie oppsigelsetiden er på 14 dager". Er noen kjent med dette? Som jobber i Elkjøp? Kan jeg si opp innen 6 mnd også er det bare 14 dager oppsigelsetid?Om du fortsatt er i prøvetiden kan du slutte etter 14 dager ja, det er helt normalt:) Ok takk for svar!? Lenke til kommentar
Haltvire Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Hei! Jeg er kanskje nødt til å si opp pga studie, og i kontrakten står det at prøvetiden er på 6 måneder, og at "den gjensidie oppsigelsetiden er på 14 dager". Er noen kjent med dette? Som jobber i Elkjøp? Kan jeg si opp innen 6 mnd også er det bare 14 dager oppsigelsetid?Om du fortsatt er i prøvetiden kan du slutte etter 14 dager ja, det er helt normalt:) Ok takk for svar!? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 i prøvetiden gjelder og oppsigelsen fra dagen du sier opp og ikke fra første i påfølgende måned . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå