mikael1997 Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) Hei, Jeg og en russegjeng, fra Oslo, har kjøpt buss, men vi mangler en bussjåfør! Vi er da russ i 2016 så har jo litt tid på å finne, men vi vil gjerne være litt tidlig ute! Noen som har erfaringer med noen bussjåfører eller kjenner til noen jeg kan kontakte ? Håper på tilbud eller gode råd ! Takk på forhånd for svar ! Endret 19. mai 2015 av mikael1997 Lenke til kommentar
process Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) Hvis du oppgir hvor du er i landet vil det antageligvis hjelpe Det er en stund siden jeg var russ, men noen russebussjåfører er litt rare. Har litt problemer med å forstå motivasjonen en person med busslappen har til å henge med drita 18-19åringer, men folk er jo forskjellig. Det finnes nok de som gjør det av altruisme, men jeg har hørt rare historier om enkelte i etterkant. Ikke for å avspore helt her, men kan være greit å ha i bakhodet Endret 19. mai 2015 av process Lenke til kommentar
mikael1997 Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Hvis du oppgir hvor du er i landet vil det antageligvis hjelpe Det er en stund siden jeg var russ, men noen russebussjåfører er litt rare. Har litt problemer med å forstå motivasjonen en person med busslappen har til å henge med drita 18-19åringer, men folk er jo forskjellig. Det finnes nok de som gjør det av altruisme, men jeg har hørt rare historier om enkelte i etterkant. Ikke for å avspore helt her, men kan være greit å ha i bakhodet Haha, det er jo sant ! Vi er ifra Oslo Lenke til kommentar
JohnLee Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Jeg ønsker å bli en bussjåfør, men har ikke råd til å ta førerkort (mye penger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå