Luke1342 Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Hallo Jeg har nå 3 skjermer koblet til min PC, så jeg kjører altså SLI med to skjermkort. Problemet er når jeg har SLI på vil begge sideskjermene "glitche" en eller to ganger hver femte minutt helt random. Det er grusomt plagsomt når du er ingame og plusselig er noe så blinker på skjermene. Når jeg skrur av SLI fungerer alt som det skal, det er bare når jeg har SLI på, jeg kan ikke koble 2 skjermer inn i et skjermkort og den siste på 1 for alle må være kobla på samme skjermkort for at SLI skal aktiveres. "glichingen" kommer ikke hvis jeg bare kjører 2 skjermer med SLI Og glichingen kommer uansett, ikke bare ingame, men på windows når jeg scroller ting eller ser på et bilde Ting jeg har testa: Bytta skjermene til det andre skjermkorte Update'a alt som kan updates Bruker x2 780 skjermkort og alle skjermene mine er benQ håper på svar, mvh Stian Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Er alle skjermene eksakt like? nVidia er rimelig sensitive i surround for forskjellige skjermer. Lenke til kommentar
Luke1342 Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Er alle skjermene eksakt like? nVidia er rimelig sensitive i surround for forskjellige skjermer. Nei alle er forskjellige faktisk.. haha! fant ut at den ene skjermen er Asus.. kanskje det er det som er problemet :/ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Er alle skjermene eksakt like? nVidia er rimelig sensitive i surround for forskjellige skjermer. Nei alle er forskjellige faktisk.. haha! fant ut at den ene skjermen er Asus.. kanskje det er det som er problemet :/ Det pleier å være problemet ja Lenke til kommentar
Luke1342 Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Er alle skjermene eksakt like? nVidia er rimelig sensitive i surround for forskjellige skjermer. Nei alle er forskjellige faktisk.. haha! fant ut at den ene skjermen er Asus.. kanskje det er det som er problemet :/ Det pleier å være problemet ja haha.. uff detta blir dyrt neste lønning.. takker for svar cy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå