d'espresso Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Ønsker å lage et stolpediagram med verdier fra kolonne a langs x-aksen, og verdier fra kolonne b langs y-aksen.. Men hver gang jeg prøver blir stolpene slått sammen.. Noen som har råd? Takk.. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Dobbeltklikk på en stolpe, trykk på seriealternativer, flytt "serieoverlapping" til venstre. 1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) Takk for svar! Mulig jeg er helt ute nå, men følgende skjermbilde er det jeg får opp; Kan ikke finne noe om overlapping der.. (Vet det står overlapping, men det eneste som skjer når man endrer verdien er at stolpene går opp på hverandre. Endret 19. mai 2015 av Haakon* Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Fikk det helt utrolig nok til nå.. Måtte velge "Velg data" og sette henholdvis X og Y på null... Takk for hjelpen! 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Fikk det helt utrolig nok til nå.. Måtte velge "Velg data" og sette henholdvis X og Y på null... Takk for hjelpen! Bare hyggelig! Jeg har Office 2010, og det er sikkert derfor det er litt forskjellig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå