-Pondus- Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Wohoo. Har nå endelig fått min kjære Samsung Syncmaster 213T 21.3" LCD skjerm,deilig. Dette var noe annet enn min slitne Nokia CRT. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Gratulerer! Jeg kjøpte nettopp også en Syncmaster skjerm, men CRT 17". Så nært men dog så fjernt... Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Grattis til deg oxo. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Wohoo. Har nå endelig fått min kjære Samsung Syncmaster 213T 21.3" LCD skjerm,deilig. Dette var noe annet enn min slitne Nokia CRT. w00t Koster ikke den skjermen sinnsykt mye? Hvor mye måtte du betale for den dah? Lenke til kommentar
vindusvisker Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Gratulerer! : Fikk meg nettopp ny jeg også. En Samsung 17" 172V. Den der må ha svidd litt i lommeboka altså. Syns min svei nok jeg : Lenke til kommentar
bambam Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 *HOST* skrøytepost. Men det er vel lov når man har gått til innkjøp av et slikt vidunder. Gratulerer. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 :storeøyne: grattis! den kostet? :storeøyne_igjen: Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Sorry,ser at det virker som om det er en skrytepost men jeg ble så happy. Jeg ga 11850kr inkl frakt,og den er verdt det... Vindusvisker: Grattis,digge skjermer! :-) Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Her er noen bilder av skjønnheten,min gamle Nokia 21" CRT oxo. :-) Men ikke se på rotet ellers på bildene. Bilde 1: Bilde 2: Bilde 3: Bilde 4: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå