--Makaveli-- Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Bestilte denne pc'en fra Multicom for en Uke's tid siden... men har ett problem, etter maskina har stått på en stund slår skjermen seg plutselig av..og den fryser fullstending..går ikke an å restarte uten a ta ut både strøm kontakten og Batteriet..har oxo lagt inn alle driverne som kom med Pc'en..Kjører Windows XP Pro med alle oppdateringene..dette er da meget irriterende å ta ut batteriet og strømmen flere ganger daglig..kanskje noen av dere vet hva som grunnen til at maskinen henger seg slik? Link til Pc'en : Multicom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Høres ut som noe av det samme som skjer med meg. Skjermen min slår seg også plutselig av. Jeg har samme skjermkort som deg så det kan være noe med det. Jeg har formatert 2 ganger og det hjelper ikke. Skal sende maskinen inn til service, du bør kanskje gjøre det samme. Lenke til kommentar
--Makaveli-- Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Jo..blir kanskje nødt til det..litt surt..hadde tenkt meg på LAN å greier i kveld :grine: Lenke til kommentar
thalland Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 HEI Skjer dette når pc,n går i dvalemodus? Jeg hadde også dette problemet, det skjedde ikke så ofte som mange ganger om dagen. Gå inn på innstillinger og få bort dvalemodus. Det løste ihvertfall mitt problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå