mikael1997 Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Hei, Jeg har noen spørsmål anngående busseter og sofa-krok til russebuss. Jeg har tenkt til å bruke Skai, er dette et godt alternativ eller noen andre tips? (som er vannavstøtende og som ikke blir fort skittent) Er det vannsklig å sy og trekke om setene selv, for en vanlig guttegjeng på 18år? Til sofa-kroken; burde man dele opp i flere seter, eller bare ha en lang pute som går over hele sofaen? På forhånd takk for svar ! Lenke til kommentar
Fethet Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Dette er ikke noe jeg anbefaler å gjøre selv ettersom det sjeldent blir et bra resultat. Selv fikk vi på min russebuss dette gjort av en profesjonell, noe som vi var veldig fornøyd med. Du må nok regne med en kostnad på rundt 20k for jobben, men det er verdt det 1 Lenke til kommentar
mikael1997 Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Dette er ikke noe jeg anbefaler å gjøre selv ettersom det sjeldent blir et bra resultat. Selv fikk vi på min russebuss dette gjort av en profesjonell, noe som vi var veldig fornøyd med. Du må nok regne med en kostnad på rundt 20k for jobben, men det er verdt det Hvem brukte dere ? tips til andre steder vi kan høre om en pris ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå