kaaasen Skrevet 24. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2015 Cashley Cole ryktes til LA Galaxy. Er ikke helt overbevist om at det skal bli en god overgang. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Cashley Cole ryktes til LA Galaxy. Er ikke helt overbevist om at det skal bli en god overgang.Hvorfor det? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2015 Fordi Ashley Cole er en hasbeen i mine øyne. Han er over toppen og vel så det. Ser forøvrig også at Drogba kan forsvinne tilbake til England. Håper ikke det skjer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Langt over toppen. Pinlig type. Håper for all del Galaxy holder seg unna. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 I kveld overvar jeg min første Superdraft. Det var jo en interessant seanse. Det var ingen store og kjente navn med, men det hører visst historien til slik jeg har forstått det. Etter hva jeg forsto gjorde både Chicago Fire og Philadelphia Union en ganske god draft i det minste. Mye trading frem og tilbake, slik som med den tidligere Manchester United akademispilleren Jack Harrison som ble draftet av Chicago Fire bare for å bli tradet videre til New York City FC en halvtimes tid senere Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Langt over toppen. Pinlig type. Håper for all del Galaxy holder seg unna. Det bekreftes idag at Cole kommer og at nå jager Galaxy og Leicester City Nigel De Jong Rapids jager Tim Howard og Bedoya (Nantes) Hjemmelaget mitt Columbus jager Falcao blant annet Spennende å se hvor mange nye europeiske spillere kommer i 2016 Flere mener Diskerud får ikke mye spilletid i 2016 etter NYCFC fikk gutten fra Man U akademiet Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Dere burde sparke deres sportssjef hvis dere henter Falcao. Om det er noe andre som har ansvaret for å hente Falcao må han/de sparkes. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Falcao ble jo en helt annen spiller etter kneskaden. Frykter at han aldri vil bli en toppspiller igjen, dessverre. Har også fått med meg ryktene om Tim Howard. Det ryktes jo også at det skal være lagt inn et bud på Joleon Lescott fra Galaxy. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Dere burde sparke deres sportssjef hvis dere henter Falcao. Om det er noe andre som har ansvaret for å hente Falcao må han/de sparkes.Kanskje, men det blir vanskelig å vite hvem som greier seg best i MLS kontra europeiske ligaer. Keane, Giovinco og Drogba har blitt fantastiske men Gerrard, kaka, og Villa har blitt middelmådige spillere eller verre Alle europeiske spillere som kommer sier at nivået er høyere enn ventet og har utfordringer som ikke eksisterer i Europa (opp til 5000 km avstand å reise) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Nå begynner det å se ut som Rapids har Tim Howard på kroken: http://www.mlssoccer.com/post/2016/01/18/toronto-fc-acquire-goalkeeper-clint-irwin-colorado-rapids-targeted-allocation-money Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Ser ut som DC United skal bygge ny stadion: Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Ja, jeg mener jeg hørte noe snakk om det under sluttspillet. De trenger det, for den nåværende banen synes jeg ikke egner seg veldig godt som fotballstadion. Ser forøvrig også at vår gamle kjenning Bolaños signerer for Vancouver Whitecaps. Han er "bare" 31 år, så han kan bli en god signering. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Første spiller på plass! Aldri hørt om fyren Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2016 Ja, jeg ser det er flere kritiske røster på andre siden av dammen. Det går blant annet på at grekerene "aldri" har hatt noen skikkelig gode keepere, og at han dermed ikke kan være god. Selv vet jeg ikke, for jeg har heller aldri hørt om fyren. Leste akkurat at det ryktes at Nocerino muligens selges fra AC Milan til Orlando City. Han er vel ikke den største stjerna fra Italia, men det er godt mulig han kan gjøre en god jobb. Det er bare halvannen mnd igjen til seriestart forresten Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Matt Miazga NYRB til Chelsea!m http://www.espnfc.com/new-york-red-bulls/story/2795020/matt-miazga-set-to-join-chelsea-of-the-premier-league Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2016 Ja, jeg ble litt overrasket at det var Chelsea som endte opp med han. Håper for hans egen del at han ikke ender opp som de fleste andre signeringene til Chelsea - på lån og reservelag frem til han blir solgt for en brøkdel av summen. Han har jo vist seg å være en god spiller for Red Bulls, men konkurransen i Chelsea er jo litt hardere, for å si det mildt. Forøvrig ryktes det at Tim Howard først kommer Rapids til sommeren, men at det er "garantert" at han kommer. Også er Cashley Cole og Jelle van Damme "endelig" klare for LA Galaxy. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Christian Pulisic (17år) fikk noe spille med Borussia Dortmund mot Ingolstad i Bundesligaen idag. Denne begavede amerikanske tenåringen sikkert kommer til å bli jaget av MLS, særlig hvis han får mer spilletid hos nummer to laget i Bundesligaen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 http://www.theguardian.com/football/2016/jan/31/chelsea-john-terry-not-renew-contractJohn Terry får ikke fornyet kontrakt i Chelsea og ønsker å fortsette karrieren i utlandet. Ser ikke helt for meg han i en arabisk liga med det første. MLS? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 http://www.theguardian.com/football/2016/jan/31/chelsea-john-terry-not-renew-contract John Terry får ikke fornyet kontrakt i Chelsea og ønsker å fortsette karrieren i utlandet. Ser ikke helt for meg han i en arabisk liga med det første. MLS? Håper ikke. Han er for gammel kanskje til å tåle flere utfordringer som MLS har som ikke eksisterer i Europa Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Ja, jeg forstår det slik at reisingen er problematisk for de som ikke er vant til det. Nå er det litt forvirring rundt John Terry uansett. Forøvrig er John Terry like gammel som både Cashley Cole og Steven Gerrard ;-) Endret 2. februar 2016 av nagilooh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå