Delvis Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 LA Fc - Portland med Dio fra start. Eurosport 1 kl 24. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 What a party i Atlanta! Hadde trodd det var en fotballkamp i Europa istedenfor den «Land of Dixie!» Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Når jeg for litt over fire år siden ble Founding Member i Atlanta United, så hadde jeg på ingen måte noe tro på at vi skulle løfte MLS Cup-trofeet i vår andre sesong. Jeg hadde aldri tenkt at vår første manager skulle være tidligere Barca- og Argentina-manager, og jeg kunne aldri drømt om at en mann med navn Josef skulle knuse rekorder left, right and center på veien mot MLS Cup. For en syk, syk opplevelse dette var. Jeg var på Lerkendal når Rosenborg feiret ti seriegull på rad, jeg har vært på Champions League matcher mot Bayern, Juventus, og Real Madrid. Jeg har vært på Emirates i London for å se Özil rundspille lag i Premier League, men dette var noe av det sykeste jeg har vært med på. VAMOS ATLANTA! Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Det blir morsomt å se hvordanFC Cincinnati utvikler seg. USL versjonen har blitt veldig populære og det blir noe uvannlig i amerikansk sport, noe som ligner en derby mellom Columbus og Cincinnati. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Når jeg for litt over fire år siden ble Founding Member i Atlanta United, så hadde jeg på ingen måte noe tro på at vi skulle løfte MLS Cup-trofeet i vår andre sesong. Jeg hadde aldri tenkt at vår første manager skulle være tidligere Barca- og Argentina-manager, og jeg kunne aldri drømt om at en mann med navn Josef skulle knuse rekorder left, right and center på veien mot MLS Cup. For en syk, syk opplevelse dette var. Jeg var på Lerkendal når Rosenborg feiret ti seriegull på rad, jeg har vært på Champions League matcher mot Bayern, Juventus, og Real Madrid. Jeg har vært på Emirates i London for å se Özil rundspille lag i Premier League, men dette var noe av det sykeste jeg har vært med på. VAMOS ATLANTA! https://twitter.com/ATLUTD/status/1071645870314176512 Kvalitetet i mls øker litt hvert år. Jeg gleder meg til å se på Champions league kampene mellom Atlanta og Liga MX lagene i 2019. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Frank De Boer til Atlanta, Caleb Porter til Columbus ser det ut Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Ser Chicago F - NYC der Deila gjør stor suksess som trener. Leder over Chicago nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Scott Carson Cole Palmer og en til staff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå