MartinF Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) Fikk han direkte rødt for det der? Fordi det skulle være en albue? Hadde ikke gitt gult på det engang, for det er sånn som skjer ofte, og som du sier - er utilsiktet. Du kan se hele situasjonen her (1:24): http://www.mlssoccer.com/post/2017/04/08/toronto-fc-2-atlanta-united-2-2017-mls-match-recap EDIT: Klippet ut hendelsen her, så du slipper reklamen til MLS: https://streamable.com/2xjr6 Det ser alvolig ut først, men når du ser den andre kameravinkelen, så ser du at det er jo ikke en tilsiktet albue i det hele tatt. Legg også merke til klokka når han blåser (73:17) og når når han gir det røde kortet (74:50). Ett minutt og 33 sekunder fra han blåste til han ga det røde kortet. Ikke fortell meg at han brukte så langt tid på å bestemme seg/snakke med linjemannen (som ikke er i nærheten). Jeg tror faktisk reprisen kom på storskjermen, og først da dømte han på den dårlige vinkelen. Søppeldommer! Endret 9. april 2017 av MartinF Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Herr Doyle mener ATL-TOR kampen var - The best game of the young MLS season, by my measure, took place on Saturday at BMO Field. Atlanta United dropped by to steal a point from TFC, getting out of dodge with a 2-2 draw that could've been more but probably should've been less, and dropped a little bit of everything – great goals, great passing, great defense, tactical shifts, etc. – into our laps. http://www.mlssoccer.com/post/2017/04/08/armchair-analyst-toronto-fc-atlanta-united-produce-classic Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 (endret) Gratulerer MLS-dommere. Enda en Atlanta-match ødelagt pga et jævla rødt kort. Denne gang før pause. Dette var faktisk en god match, før dere velger å vise ut Pirez for en 50-50 duell i boksen. Straffe? Sure, go ahead. Men å gi rødt her er helt sprøtt. Ødelegger matchen helt. https://streamable.com/y9z3d https://streamable.com/jy7lb Og som ikke det var nok, Montreal scorer såklart et jævla flaksemål 3 min på overtid og vinner 2-1. Fuck MLS og de forbanna dommerne. Tre bullshit røde på seks kamper. Det er ikke tilfeldig. Endret 15. april 2017 av MartinF Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Mls er ikke intersert i John Terry. Gamle legender mangler like mye støtte som tidligere, ser det ut. De vill ha ung talent før den er helt utviklet seg og de drar mot Europa. http://m.goal.com/s/en-us/news/69/transfer-zone/2017/04/17/34690792/sources-mls-market-for-john-terry-has-dried-up Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Deilig! Var aldri i nærheten av rødt kort. Bra at MLS tar ansvar og fjerner utestengelsen. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Landslagtreneren til Mexico kommenterer om fremtiden til MLS "With what they have shown us today, I have no doubt that MLS is continuing to make firm strides towards excellence and that soon it will be among the best leagues in the world," said Osorio, who has previously coached in MLS with the Chicago Fire and New York Red Bulls http://www.espnfc.us/major-league-soccer/story/3107397/mls-will-soon-be-among-the-best-leagues-in-the-world-mexico-coach-juan-carlos-osorio Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Well, fuck me. Det var en jævlig stressa match. Vi vinner 3-1 borte mot RSL, men dette var rett og slett ikke bra nok fra Atlanta. Igjen så scorer vi tidlig. Det må tre skudd til før den går i nettet, men en tidlig ledelse er alltid knall. Vi kontrollerer førsteomgangen greit, men skaper nesten ingenting. Kenwyne Jones på topp bidrar med null de første 45. Greit, han får ingen service heller, men det er så utrolig tydelig at han ikke passer inn i den måten vi spiller på. Yamil Asad hadde også en forferdelig førsteomgang. Etter hvilen får vi en gavepakke fra Rimando i RSL-målet, og når det står 0-2 så skulle man tro at vi skulle klare å punktere denne kampen. RSL er vanvittig svake, men såklart kommer det en scoring med rundt 20 minutter igjen. Derfra og inn så er det bare tull. Tata fortsetter med Jones på banen, uten at han er med i spillet whatsoever. RSL presser på for en utligning, men vi klarer å holde unna. 92 minutter er spilt når Jones blir erstattet av Brandon Vazquez, som bruker bare noen få minutter på å sikre seieren for Atlanta. Ender tilslutt 1-3, men vi er langt under pari. Uansett, fem poeng på fire bortekamper hvor to var mot MLS Cup-finalistene fra forrige sesong, det er vel helt innafor. Nå er det hjem til Atlanta og ta imot DC United på Bobby Dodd neste søndag! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Gikk glipp av min første ATL Utd match i natt. Uvær gjorde at kampen ble utsatt i en time, og da ble det litt sent. Atlanta knuste et meget godt Houston-lag 4-1, Miguel Almiron med hattrick, Gressel fortsetter der han slapp forrige uke med å score mål, og 16 år gamle Andrew Carleton fikk sin debut. Veldig viktig trepoenger, og nå håper jeg snart Josef Martinez er tilbake på banen også! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Meget viktig seier i natt for Atlanta hjemme mot Columbus. Jeg hadde planer om å se hele matchen siden det var lørdag, men når kickoff ble utsatt igjen pga. uvær, så endte jeg opp med å bare se litt av førsteomgangen i senga før jeg sovnet. Crew var all over Atlanta i begynnelsen av matchen, den høyresiden i forsvaret vårt med Mears og Parkhurst er grusomt svake, og bør være det første stedet vi leter etter forsterkninger i sommer eller før neste sesong. Heldigvis for oss, så er Columbus' forsvar heller ikke helt med, og en feil fører til at Atlanta tar ledelsen vel Tito Villalba etter et drøyt kvarter. Columbus svarer ti minutter senere etter nok en forsvarsfeil. Columbus hadde også muligheten til å score flere, men det står 1-1 til pause. Nå så jeg ikke andreomgangen, og det angrer jeg litt på nå. I følge de som så den, så tok Atlanta seg opp mange hakk i den andre omgangen, og Josef Martinez kom inn etter drøyt en time spilt. Miguel Almirons 2-1-scoring noen minutter senere kan best beskrives som dyktighet med en liten porsjon flaks. En god defensiv jobb fra Pirez setter igang en Atlanta-kontring, Almiron mot et ryggende forsvar ender opp med et skudd ra 15 meter langs bakken, i mellom bena på Williams hos de gule og keeper når ikke bort. Rett før slutt kommer øyeblikket fansen har ventet på siden slutten av Mars måned; Et Josef Martinez-mål. Ballen stjeles nede ved cornerflagget, ender opp hos Kevin Kratz som enkelt flikker videre til Martinez, som igjen blåser ballen bak Crews' keeper. Nydelig scoring, og det er godt å ha han tilbake igjen! Det ender 3-1 og vi er endelig over play-off-streken igjen. For et expansion team så er vi fortsatt godt foran gjennomsnittet, men man sitter igjen med følelsen av at vi har droppet mange unødvendige poeng. Nå kommer Guzan inn om et par uker, så blir det spennende å se om han går rett inn foran Alec Kann eller ikke, og om vi kan få skikk på det defensive. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 (endret) Jeg gleder meg til revansj kampen mot ATL på Mapfre om et par uker. Endret 18. juni 2017 av jjkoggan Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Gis bort gratis: Michael Parkhurst og Tyrone Mears. Erfaring til tusen, men gud bedre så rævva spillere. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Miami vs Atlanta? Jeg så ikke kampen. Var med på FC Cincinnati vs Chicago. 32.000 på Nippert. Meget bra stemning. Keeperen var fantastisk. To USL lag slo MLS lag. The future is bright for soccer in america! Skal se på Columbus vs Atlanta på lørdag på Mapfre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Skal se på Columbus vs Atlanta på lørdag på Mapfre. Kjempematch! Atlanta utklasset Columbus og sluttresultatet burde vært høyere enn 2-0. Tre soleklare one-on-one sjanser i førsteomgangen alene. En i stanga, og en elendig avslutning fra en ellers så sikker Josef Martinez. Ble litt skuffet over Columbus i går. Hadde lite å komme med både i forsvar og i angrep. Utrolig viktig seier for Atlanta. Etter det som føles ut som en evighet uten seier på bortebane, så vinner vi med to og får en clean sheet. Nå er det tilbake til Atlanta og ta i mot San Jose på 4th of July. Vi er bunnsolide hjemme, så jeg har troen på at vi skal ta tre poeng og klatre opp foran Orlando i Eastern Conference før sommerpausen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Bob Bradley er ansatt i Los Angeles FC, som klubbens første trener, en klubb med bare 2 spillere..?Når man ser på klubbens hjemmeside, ser det ut som det tydligvis satses på fotball i Usa nå. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Bob Bradley er ansatt i Los Angeles FC, som klubbens første trener, en klubb med bare 2 spillere..? Når man ser på klubbens hjemmeside, ser det ut som det tydligvis satses på fotball i Usa nå. Soccer is here to stay, og blir enda mer populær etter VM 2026 kommer til.usa. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2017 Bradley har vel vært ryktet til LAFC en stund, så det er vel ikke et kjempeoverraskende valg. Ser at det er noen løse rykter om at LAFC nå ønsker å sikre seg Michael Bradley, men hvor realistisk det er at Toronto skal slippe kapteinen sin vet ikke jeg. Det er jo ikke sikkert at far og sønn i roller som trener og spiller i samme klubb blir noen heidundrende suksess heller. Ellers har jo flere ryktede targets for LAFC funnet seg andre klubber eller avvist overgangen (Hernandez og Zlatan først og fremst). Annet som har skjedd i det siste er vel en helt korrekt sparking av Onalfo i LA Galaxy. De har hatt en meget svak sesong, men likevel i perioder plukket en god del poeng på bortebane. Jeg tenker at Sigi Schmid er et godt valg for å få klubben opp på føttene igjen. Kan tenke meg at det er livsviktig for Galaxy å gjøre det godt denne og neste sesong pga. konkurransen fra LAFC.Gleder meg til kamp i kveld (22:30 norsk tid ?). Atlanta mot Orlando. Dwyer kan vel fort debutere for Orlando i kveld. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Bradley har vel vært ryktet til LAFC en stund, så det er vel ikke et kjempeoverraskende valg. Ser at det er noen løse rykter om at LAFC nå ønsker å sikre seg Michael Bradley, men hvor realistisk det er at Toronto skal slippe kapteinen sin vet ikke jeg. Det er jo ikke sikkert at far og sønn i roller som trener og spiller i samme klubb blir noen heidundrende suksess heller. Ellers har jo flere ryktede targets for LAFC funnet seg andre klubber eller avvist overgangen (Hernandez og Zlatan først og fremst). Annet som har skjedd i det siste er vel en helt korrekt sparking av Onalfo i LA Galaxy. De har hatt en meget svak sesong, men likevel i perioder plukket en god del poeng på bortebane. Jeg tenker at Sigi Schmid er et godt valg for å få klubben opp på føttene igjen. Kan tenke meg at det er livsviktig for Galaxy å gjøre det godt denne og neste sesong pga. konkurransen fra LAFC. Gleder meg til kamp i kveld (22:30 norsk tid ?). Atlanta mot Orlando. Dwyer kan vel fort debutere for Orlando i kveld. Villa Real mannen Dos Santos (27 år) hjelper Sigi og Galaxy antar jeg. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2017 Ja, skal ikke se bort ifra at han løfter Galaxy. Villarreal er jo en habil klubb å komme fra det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Syk match så langt. Begge har hatt skudd i treverket. Atlanta presser Orlando nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå