kaaasen Skrevet 18. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2017 God start av Atlanta, men FORFERDELIG dømming når han gir rødt kort for den forseelsen der!!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Enig i at det røde kortet var billig, og ødela matchen litt. Men let’s be real, Atlanta hadde vunnet denne matchen uansett. Fantastisk kamp i dag av oss, uten tvil den beste vi har spilt så langt. Den første mot NYRB virket vi litt nervøse. Mot Minnesota scoret vi flere mål, men spillet ble ikke veldig vakkert pga all den snøen. I dag derimot. Alt fungerte som det skal. Fullsatt på Bobby Dodd igjen idag. Kom inn litt sent, men rakk akkurat det første målet! Den andre til Martinez var forøvrig usaklig. Det er nesten død vinkel på den avslutningen her: Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2017 Ja, det ødela kampen, men Atlanta spilte godt nok en gang. Blir spennende å se fortsettelsen Registrerer også at Minnesota tok sitt første poeng i natt med 2-2 borte mot Rapids - og med kaptein Demidov på benken hele kampen - OG med en mann utvist siste fjerdedel av kampen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 (endret) Vi får en skikkelig test om to uker mot Seattle, i Seattle. Ber til fotballgudene om at landslagsspillerne våre holder seg skadefri. Vi trenger alle spillerne til vår vanskeligste match så langt. Det er også starten på en 4-5 kampers roadtrip.Fikk ikke sett noe av Minnesota-matchen. Ikke overraskende at Demidov ble benket. Samme med Taylor. De to har vært helt bøtte de første to matchene, mot Portland og oss.Så Portland - Houston nå i kveld. Portland vant 4-2 tilslutt, men Houston fortsetter å imponere meg. Syns de har spilt utrolig god fotball de første tre matchene. Forsvaret deres er ikke allverden, men de har vist ganng på gang nå at de kan få til ting fremover. Portland var gode i andreomgang, spesielt. Adi er helt kanon. Deilig spiss! Hiver med et bilde fra kampen i dag. Jeg har lite til overs for Georgia Tech, men en fullsatt Bobby Dodd kler fotball veldig, veldig godt! Endret 19. mars 2017 av MartinF 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Schweinsteiger til Chicago http://www.espnfc.us/story/3086948/bastian-schweinsteiger-signs-with-chicago-fire-from-manchester-united En pluss eller minus for Fire? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 JAJAJAJAJAJAJAJAAJ!!!!! Jævlig viktig å få den overgangen permanent nå med en gang! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2017 Sitter og ser Revs - Minnesota nå og får helt vondt inni meg. Demidov lykkes ikke med noen ting, og lagde en straffe igjen. 4-1 til Revs etter 40 minutter, og det ser ikke ut til å stoppe der. Ser ikke for meg at Demidov får mange flere sjanser, og det virker som om Minnesota sin moderate satsing ikke lykkes i 2017. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 (endret) Minnesota var ok uten Demidov og Taylor forrige uke. Demidov tilbake igjen i dag og de lekker som en sil igjen. Det er nesten litt flaut. Ser ut som den såkalte "Minnesota Bye Week" lever videre. Enig i at den moderate satsingen til Minnesota er en massiv fail. Å tro at man kan gå inn i MLS uten å satse er litt vel optimistisk. Syns litt synd på fansen, men laget ber jo om det når de gjorde som de gjorde. Who would’ve thought at det var en forskjell på MLS og NASL? Endret 25. mars 2017 av MartinF Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2017 Ja, det var kjedelige greier. Blir spennende å se hvordan de takler fraværet hans. Ser at Minnesota er ute etter å få tradet til seg en ny midtstopper. Dårlig nytt for Demidov antar jeg ? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Whew, det poenget der satt langt inne. Fortjente aldri å vinne, og uavgjort er mer enn godt nok borte mot Seattle! Clint Dempsey var en gamechanger når han kom inn i andre omgang. On to Toronto! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. april 2017 Forfatter Del Skrevet 1. april 2017 Et poeng på CenturyLink tror jeg alle lag er meget godt fornøyd med. Toronto blir heller ikke noen walk in the park, så lykke til ?? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. april 2017 Forfatter Del Skrevet 1. april 2017 Schweinsteiger scoret 16 minutter ut i debuten ? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Crew vinner 3 på rad. fantastisk start. Meram er i topp form Endret 1. april 2017 av jjkoggan Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 (endret) Minnesota fortsetter å være ræv. RSL tar ledelsen etter drøye 4 minutter. Tidenes verste MLS-lag? EDIT: Nydelig jinx. Minnesota har snudd det til 4-1 nå. Endret 2. april 2017 av MartinF Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. april 2017 Forfatter Del Skrevet 2. april 2017 Det er ganske bemerkelsesverdig. Når Demidov spiller taper de og slipper inn mange mål, når han ikke spiller tar de poeng hver eneste gang. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 "Hver eneste gang". Det har skjedd to ganger. Men ja, spørs om den USA-karrieren til "Kaptein Demidov" blir kortvarig. Skjer ikke at han gidder å sitte på benken der oppe. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. april 2017 Forfatter Del Skrevet 2. april 2017 Ja, godt poeng MartinF. Burde heller skrevet "skjer alltid" Blir spennende å se hva han ender opp med å gjøre. Han har vel en ganske grei lønn, så kan jo hende han tar en 'Mix'. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Nok et solid poeng fra Atlanta! Jevntspilt match frem til vi tar ledelsen ved Tito Villalba. Toronto svarer kjapt og derfra og ut omgangen så er det kun et lag på banen. Vi sliter med å gjennomføre en eneste pasning, og forsvarer oss ditto like dårlige. 2-1 kommer rett før pause. Andre omgang blir helt annerledes. Vi utligner rett fra start i andre, igjen ved Tito og kontrollerer matchen greit frem til det er igjen et drøyt kvarter, når Yamil Asad blir utvist. En situasjon som ikke er i nærheten av rødt kort, ikke i nærheten av å være med vilje. Dommer bruker et par minutter før han bestemmer seg også, så dette var ikke noe han gjorde på refleks. Fullstendig latterlig: Med ti mann så gjør vi en mesterlig jobb ved å tette igjen, og det ender 2-2 i Toronto. To poeng fra to bortekamper mot fjorårets MLS Cup-finalister er mer en godkjent, spør du meg. Nå er det Montreal neste uke, en match jeg mener vi bør kunne vinne! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. april 2017 Forfatter Del Skrevet 9. april 2017 Fikk han direkte rødt for det der? Fordi det skulle være en albue? Hadde ikke gitt gult på det engang, for det er sånn som skjer ofte, og som du sier - er utilsiktet. Sterkt med et poeng i Toronto også må jeg si. Merket meg også at Demidov ikke var å finne på benken engang for Minnesota denne helgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå