MartinF Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 (endret) GAME DAY!!! Jeg er ferdig med alt jeg må gjøre denne helgen før matchen, så nå gjenstår bare å dusje, hive i seg noe mat og komme seg til stadion! Kommer til å bli rått å se en fullsatt Bobby Dodd! Endret 5. mars 2017 av MartinF Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 GAME DAY!!! Jeg er ferdig med alt jeg må gjøre denne helgen før matchen, så nå gjenstår bare å dusje, hive i seg noe mat og komme seg til stadion! Kommer til å bli rått å se en fullsatt Bobby Dodd! https://www.youtube.com/watch?v=-mPt3Zz_xLc Underholdende kamp. Velkommen til MLS! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Endelig hjemme. Det her var RÅTT! Aldri har jeg vært borti en bedre stemning på en fotballkamp! Skulle gjerne sett oss holde ut de siste 20 minuttene, men jeg er ikke engang sur for at vi tapte denne. 70 gode minutter, før ting gikk i feil retning. Det er godkjent i den første matchen i MLS. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Endelig hjemme. Det her var RÅTT! Aldri har jeg vært borti en bedre stemning på en fotballkamp! Skulle gjerne sett oss holde ut de siste 20 minuttene, men jeg er ikke engang sur for at vi tapte denne. 70 gode minutter, før ting gikk i feil retning. Det er godkjent i den første matchen i MLS. Tenk på det, ingen Beckham, Henry eller Lampard, bare en del unge spillere med stor talent fra Sør-Amerika og 55.000 på Bobby Dodd. Soccer IS an american sport now! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Crank it up to 4k og nyt! Blir spennende å se om Minnesota klarer å lage samme stemning når vi reiser opp dit til helgen. Er meldt snø og kuldegrader. Det blir gøy for våre Sør-Amerikanere tipper jeg... Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Dårlig gjort av En del ATL fans - Yet again, soccer fans have brought a homophobic slur to a major soccer match. Fans at the Atlanta United’s first-ever Major League Soccer match over the weekend chanted the gay slur “puto” during particular moments in the match. http://www.outsports.com/2017/3/7/14843676/gay-puto-chant-atlanta-united-mls Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 Ny nordmann klar for MLS. Fredrik Guldbrandsen blir i første omgang lånt ut til Red Bulls. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Brutal førsteomgang for Columbus. Houston er dødelig effektive: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Ender 3-1. Ola Kamara med trøstemål 3 min på overtid. Synd for Houston-keeperen. Fortjente clean sheet i kveld! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2017 Houston har startet godt i år. Ikke helt uventet egentlig. Så første omgang av Red Bulls - Rapids i går. Ble dessverre ikke imponert av Rapids. Så også litt av Philadelphia Union-kampen, men ikke nok til å få noe ut av det. Gleder meg til å se Minnesota - Atlanta i kveld. Første gang jeg ser begge lagene ? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2017 Det er direkte smertefullt å se Minnesota United. Ligger under 3-0 etter 27 minutter... de har sluppet inn 8 mål på under 120 minutter i MLS... 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Sånn er det når man bare hiver seg med i MLS og ikke gidder å signere gode spillere og DP’s... Men herlig match da! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Mener jeg hørte kommentatoren si at de har undervarme på banen. Virker ikke slik Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Sånn er det når man bare hiver seg med i MLS og ikke gidder å signere gode spillere og DP’s... Men herlig match da! Tenk på det, ujevn kvalitet mellom lagene i en liga! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Mener jeg hørte kommentatoren si at de har undervarme på banen. Virker ikke slik Joda, det er undervarme. Det er det på Alfheim også, men det betyr ikke at man kan håndtere sånne snømengder. Er mer utrolig at de ikke har maskiner tilgjengelig for å brøyte i pausen. De har visst i en uke at det var meldt sånn snøvær. Men we don’t give a fuck! Almiron med sitt andre! 1-4! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Tenk på det, ujevn kvalitet mellom lagene i en liga! ? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2017 Det endre med ydmykelse igjen, men kampen var allright den. Det ble jo syv mål, og vi fikk sett litt av hva Atlanta kan. Slik det er nå kan jeg ikke helt se hvem Minnesota skal kunne klare å slå, men det vil vel komme et vendepunkt får vi håpe. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Dette var veldig gøy! Chicago på Bobby Dodd neste uke. Gleder meg! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Garber har nå bekreftet at LAFC blir eneste expansionlag i 2018. Ingen stor overraskelse spør du meg. Endret 13. mars 2017 av kaaasen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) I kveld er jeg litt i tvil angående hvilken kamp jeg skal se. Atlanta - Chicago Fire er jo spennende av flere grunner. Mest fordi Atlanta har prestert brukbart hittil, men også fordi 'nye' Fire er ganske spennende å få med seg. Whitecaps - Toronto er jo spennende fordi det er kanadisk derby. Men igjen, det er jo ikke Impact - Toronto. Og jeg har ikke veldig sansen for Whitecaps. Heller vel mest mot å se Atlanta igjen tror jeg. Edit: hørte forresten på den offisielle MLS-podcasten at de er veldig, veldig, veldig kritiske til Demidov, og mener at han kan være ute av laget ganske fort selv om han for tiden er kaptein. Ikke veldig overraskende dessverre, men vi får håpe for hans del at han klarer seg bedre mot de mer temposvake angrepene. Atlanta og Timbers har jo formidable angrepsrekker begge to. Endret 18. mars 2017 av kaaasen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå