Gå til innhold

Den middels store tråden om Major League Soccer (MLS)

kaaasen

Anbefalte innlegg

GAME DAY!!! Jeg er ferdig med alt jeg må gjøre denne helgen før matchen, så nå gjenstår bare å dusje, hive i seg noe mat og komme seg til stadion! Kommer til å bli rått å se en fullsatt Bobby Dodd!

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig hjemme. Det her var RÅTT! Aldri har jeg vært borti en bedre stemning på en fotballkamp! Skulle gjerne sett oss holde ut de siste 20 minuttene, men jeg er ikke engang sur for at vi tapte denne. 70 gode minutter, før ting gikk i feil retning. Det er godkjent i den første matchen i MLS.

17127328_1809829462602945_33571141269617

Lenke til kommentar

Endelig hjemme. Det her var RÅTT! Aldri har jeg vært borti en bedre stemning på en fotballkamp! Skulle gjerne sett oss holde ut de siste 20 minuttene, men jeg er ikke engang sur for at vi tapte denne. 70 gode minutter, før ting gikk i feil retning. Det er godkjent i den første matchen i MLS.

Tenk på det, ingen Beckham, Henry eller Lampard, bare en del unge spillere med stor talent fra Sør-Amerika og 55.000 på Bobby Dodd.

Soccer IS an american sport now!

Lenke til kommentar

Houston har startet godt i år. Ikke helt uventet egentlig.

Så første omgang av Red Bulls - Rapids i går. Ble dessverre ikke imponert av Rapids. Så også litt av Philadelphia Union-kampen, men ikke nok til å få noe ut av det.

Gleder meg til å se Minnesota - Atlanta i kveld. Første gang jeg ser begge lagene ?

Lenke til kommentar

Mener jeg hørte kommentatoren si at de har undervarme på banen. Virker ikke slik :p

Joda, det er undervarme. Det er det på Alfheim også, men det betyr ikke at man kan håndtere sånne snømengder. Er mer utrolig at de ikke har maskiner tilgjengelig for å brøyte i pausen. De har visst i en uke at det var meldt sånn snøvær.

Men we don’t give a fuck! Almiron med sitt andre! 1-4!

Lenke til kommentar

Det endre med ydmykelse igjen, men kampen var allright den. Det ble jo syv mål, og vi fikk sett litt av hva Atlanta kan. Slik det er nå kan jeg ikke helt se hvem Minnesota skal kunne klare å slå, men det vil vel komme et vendepunkt får vi håpe.

Lenke til kommentar

I kveld er jeg litt i tvil angående hvilken kamp jeg skal se.

Atlanta - Chicago Fire er jo spennende av flere grunner. Mest fordi Atlanta har prestert brukbart hittil, men også fordi 'nye' Fire er ganske spennende å få med seg.

Whitecaps - Toronto er jo spennende fordi det er kanadisk derby. Men igjen, det er jo ikke Impact - Toronto. Og jeg har ikke veldig sansen for Whitecaps.

Heller vel mest mot å se Atlanta igjen tror jeg.

Edit: hørte forresten på den offisielle MLS-podcasten at de er veldig, veldig, veldig kritiske til Demidov, og mener at han kan være ute av laget ganske fort selv om han for tiden er kaptein. Ikke veldig overraskende dessverre, men vi får håpe for hans del at han klarer seg bedre mot de mer temposvake angrepene. Atlanta og Timbers har jo formidable angrepsrekker begge to.

Endret av kaaasen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...